  • 1. Data: 2009-10-09 11:58:31
    Temat: Monopod
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Ile to warte?
    http://allegro.pl/item757360768_inna_noga_179_cm_to_
    tez_monopod_3d_fripers.html
    Macie jakieś doświadczenia z tą firmą czy tego rodzaju monopodami?
    Ewentualnie - co innego w rozsądnej cenie?

    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2009-10-09 12:29:07
    Temat: Re: Monopod
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 9 Paź, 13:58, "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> wrote:
    > Ile to warte?http://allegro.pl/item757360768_inna_noga_179_
    cm_to_tez_monopod_3d_fr...
    > Macie jakieś doświadczenia z tą firmą czy tego rodzaju monopodami?
    > Ewentualnie - co innego w rozsądnej cenie?

    Pierwsze pytanie: czy od tego kijaszka da się odkręcić tą gównianą
    głowicę? Bo nie wyobrażam sobie jak takim czymś operować z aparatem na
    kijku ....

  • 3. Data: 2009-10-09 13:28:32
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 9 Okt., 14:29, Nieznajomy <j...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Pierwsze pytanie: czy od tego kijaszka da się odkręcić tą gównianą
    > głowicę? Bo nie wyobrażam sobie jak takim czymś operować z aparatem na

    a ja bym kupil ta laseczke ze wzgledu na glowice.

    mam bez glowicy i lezy odlogiem bo bez glowicy uzywac tjazolo ( z z
    kropka )

  • 4. Data: 2009-10-09 14:41:39
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 9 Paź, 15:28, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > kropka )

    ?

    Taka glowica do monopoda nie nadaje sie za bardzo.
    StaM

  • 5. Data: 2009-10-09 14:48:23
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Nieznajomy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    cm_to_tez_monopod_3d_fr...

    > Pierwsze pytanie: czy od tego kijaszka da się odkręcić tą gównianą
    > głowicę? Bo nie wyobrażam sobie jak takim czymś operować z aparatem na
    > kijku ....
    A co innego warto kupić? czysto amatorskie zastosowania, krajobraz, czasem
    jakiś zwierz.

    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2009-10-09 14:53:59
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 9 Paź, 16:48, "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> wrote:

    > A co innego warto kupić? czysto amatorskie zastosowania, krajobraz, czasem
    > jakiś zwierz.
    >
    > --
    > Yogi(n)

    http://cgi.ebay.de/stabiles-Monopod-Einbeinstativ-vo
    n-TS-Optics_W0QQitemZ390094649950QQcmdZViewItemQQptZ
    DE_Elektronik_Computer_Foto_Camcorder_Stative_PM?has
    h=item5ad373fa5e&_trksid=p3286.c0.m14

  • 7. Data: 2009-10-09 14:57:33
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 9 Paź, 16:53, StaM <a...@y...com> wrote:

    > http://cgi.ebay.de/stabiles-Monopod-Einbeinstativ-vo
    n-TS-Optics_W0QQi...
    ...i taki;-)

    http://cgi.ebay.de/Monopod-Einbeinstativ-80-190cm-No
    rdic-Walking-Stock_W0QQitemZ310149845712QQcmdZViewIt
    emQQptZDE_Elektronik_Computer_Foto_Camcorder_Stative
    _PM?hash=item48365f12d0&_trksid=p3286.c0.m14

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-10-09 16:41:53
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 9 Okt., 16:41, StaM <a...@y...com> wrote:

    > ?
    >
    > Taka glowica do monopoda nie nadaje sie za bardzo.
    > StaM

    dlaczego ?
    raczka troche za dluga , mozna skrocic
    czy sa inne powody ?

  • 9. Data: 2009-10-09 16:50:42
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 9 Paź, 18:41, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > dlaczego ?
    > raczka troche za dluga , mozna skrocic
    > czy sa inne powody ?

    Moim zdaniem taka rewolwerowka jest praktyczniejsza, i wygodniejsza.

    http://cgi.ebay.de/Profi-3D-Einhand-Stativkopf-PISTO
    LENGRIFF-mit-Bremse_W0QQitemZ190312681888QQcmdZViewI
    temQQptZDE_Elektronik_Computer_Foto_Camcorder_Stativ
    e_PM?hash=item2c4f8511a0&_trksid=p3286.c0.m14

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2009-10-09 17:06:40
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 9 Okt., 18:50, StaM <a...@y...com> wrote:

    > Moim zdaniem taka rewolwerowka jest praktyczniejsza, i wygodniejsza.
    >
    > http://cgi.ebay.de/Profi-3D-Einhand-Stativkopf-PISTO
    LENGRIFF-mit-Brem...

    > Pozdrawiam.

    fakt

    nie trzeba bylo pokazywac.
    znowu wydam 53 euro.
    potrzebuje glowice do laski , ale czy potrzebuje laske wogole ?