  • Data: 2009-02-02 11:09:14
    Temat: Re: Monitory CRT.
    Od: MrZ <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Miejsce crt jest przy dyskietkach. Różnicę jakościową dla organizmu
    > widzi chyba 99% przesiadających się - o ile przy bańce (dość wypasionej)
    > mogłem siedzieć kilka godzin po czym bolała mnie głowa i oczy, o tyle
    > przy lcd mogę siedzieć ile trzeba nie czując zmęczenia większego niż
    > gdybym siedział przed książką.

    szkodliwość CRT to raczej należy do mitów należy. Ja siedziałem ponad
    10lat przy crt (conajmniej 8 godz dziennie) i okularków nie noszę,
    zresztą podobnie też koledzy z pracy. Teraz mam lcd w pracy i crt w
    domu i wg mnie lepszy jest komfort pracy z crt. W nienatywnej
    rozdzielczości w LCD NIE DA SIĘ PRACOWAĆ.