  • Data: 2009-02-02 11:25:17
    Temat: Re: Monitory CRT.
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MrZ pisze:
    > szkodliwość CRT to raczej należy do mitów należy. Ja siedziałem ponad
    > 10lat przy crt (conajmniej 8 godz dziennie) i okularków nie noszę,
    > zresztą podobnie też koledzy z pracy.

    Żeby to chodziło tylko o dioptrie. Zrób sobie szczegółowo badanie dna
    oka, może wyjść Ci coś o czym nie chcesz wiedzieć.
    Wszelkie promieniowanie, migocący obraz, a przede wszystkim brak
    bezwzględnej ostrości. Jak to dzisiaj się świetnie o tym zapomina :)
    Kupując kiedyś monitor producenci udowadniali jak to coraz to lepsze są
    one i coraz to mniej szkodliwe.
    Przy LCD nigdy nie było problemu szkodliwości, promieniowania, migotania.

    > Teraz mam lcd w pracy i crt w
    > domu i wg mnie lepszy jest komfort pracy z crt.

    Zależy co rozumiesz przez lepszy obraz. Cienkie LCD mają wiele naprawdę
    mocnych wad i to jest faktem.

    > W nienatywnej
    > rozdzielczości w LCD NIE DA SIĘ PRACOWAĆ.

    Kto świadomie kupuje LCD w innej rozdzielczości niż mu trzeba i z niej
    korzysta?

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \