    From: Tom01 <b...@m...pl_mastif_przez_dwa_f>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Monitory CRT.
    Date: Mon, 02 Feb 2009 11:42:48 +0100

    Jakub Jewuła pisze:
    > A spamerzy jak Ty jak ognia unikaja slow "badziewie"
    > w kontekscie LCD.

    1. Proponuję sprawdzić definicje słowa "spam".
    2. Badziewie występuje w każdej grupie towarów.

    > Fakty sa takie, ze o ile nie masz zbednego worka kasy
    > to LCD = badziewie.

    Dokładnie takiego samego jak niegdyś na CRT. Nowy CRT.

    Niech Pan skończy wreszcie tą gloryfikację starych monitorów, bo to
    trąci zachwytami nad cudem jakości, w postaci 25-letnich samochodów
    produkcji bawarskiej.

    > A o Tobie nie nalezy zapominac, zes spamer zajmujacy sie
    > wciskaniem badziewnej technologii tym, ktorzy nie potrafia
    > samodzielnie myslec.

    Może ja zapiszę Pańskie wywody i pokażę je Panu za kilka lat, jak już
    Pan będzie pracował przed LCD.

    Nie spotkałem jeszcze człowieka, żeby nie wiem jak zatwardziałego, żeby
    po kilku tygodniach pracy, przed normalnym monitorem LCD, zechciał
    wracać do starego kineskopu.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!