eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a mocRe: Moment a moc
  • Data: 2010-09-28 21:08:26
    Temat: Re: Moment a moc
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 28 Sep 2010 00:09:27 +0200, J.F. napisał(a):

    >>Jak masz na każde koło osbny silnik, to nie musisz niczego blokować :D
    >
    > No i do tego zmierzam.
    > Ale poki nie mamy czterech silnikow ... daje sie to w ogole zrobic
    > dobrze ?

    Dać, to się daje, pytanie, czy to ma sens ekonomiczny. Da się przecież
    zrobić dyfer z regulowaną w całym zakresie szperą - od zera do pełnej
    blokady.

    >>Jakie masz nierówności na torze F1 i jaką siłę dociskającą bolid?
    >
    > Ponoc te inertery dobrze sobie radza na kraweznikach zakretow.
    > A wtedy i docisk nawet spada i sie staje porownywalny ze zwyklym
    > autem.

    Na chwilę. Przy niewielkiej prędkości, przy potężnym zapasie przyczepności
    pozostałych kół.

    >>Nie zniknie, bo szybkie opuszczenie ciężkiego koła powoduje podniesienie
    >>się reszty nadwozia.
    >
    > Przeciwciezar, albo skrzydelko dociskowe :-)

    To może jednak prosta półośka?

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: