  • Data: 2010-09-28 22:07:54
    Temat: Re: Moment a moc
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:i7spqa$3ut$1@news.task.gda.pl...

    > ... CO się przekłada na lepsze osiągi samochodów. Wyższy moment obrotowy,
    > więcej mocy, większa ilości biegów, to wszystko ma wpływ właśnie na osiągi
    > pojazdu, na przyśpieszenie, elastyczność i prędkość maksymalną przy bardzo
    > niskim zużyciu paliwa, bo też o tym zapomniałeś.

    I najlepsze są skrzynie dwusprzęgłowe - DSG, PDK i podobne. A nie twój
    zmulony automat.

    > Słuchaj, gówno prawda, ja mam takie pierdolnięcie w mojej Beemie, że
    > naprawdę uwierz mi na słowo NIE MUSZĘ redukować żadnych biegów. A jak chce
    > mieć cały czas jebnięcie pod pedałem gazu, to wrzucam na tryb sport, wtedy
    > jest masakra!

    Masakra to jest w Twojej głowie. Zajmuje miejsce mózgu.

    > Wydaje Ci się. Żaden automat nie redukuje biegu, bo nie ma takiej
    > najmniejszej potrzeby. Po co ma redukować bieg, żeby się skrzynia
    > rozleciała? Zobacz na powyższy mój filmik i wyobraź sobie co by było jakby
    > zredukował, przecież to bzdura kompletna by była. Ma maxymalny moment w
    > zakresie i moc i zmiana biegu nic nie da!

    Głupiś, ot co. Szkoda czasu na tłumaczenia zakutej pale.

    > Chyba mówisz o silniku rzędu 2.0 w ciężkiej budzie. Bo ja nie odnoszę
    > wrażenia, żeby mój samochód mulił, ani przez sekundę jak wciskam mu gaz.

    Bo porównania nie masz do normalnego auta.

    > A skąd Ty to możesz wiedzieć, czy redukuje czy nie? Skoro jest takie
    > pierdolnięcie w fotel, że nie da się tego w żaden sposób odczuć?

    Obrotomierz też masz zepsuty?

    > Być może tak jest u Ciebie, że jak wciskasz gaz, to szarpie i wtedy wiesz,
    > że redukuje Ci bieg. :)

    Nie musi szarpać - jak ktoś wie jak działa jego skrzynia, to będzie wiedział
    też, czy zmieniła bieg, czy nie.

    > Zgadza się. Bo Twoja skrzynia nie miała trybu sport, dlatego tak reagowała
    > na pedał gazu. Teraz się wszystko zgadza.

    A co to jest tryb sport w skrzyni steptronic? Jakiś super patent na zmianę
    biegów? ;)

> [...]
    > tys w dół. Taki tryb zrzucania biegów, niby sport, który tak naprawdę nie
    > pozwala na jazdę w trybie sport. Powinna wiedzieć, że jedziesz sportowo i
    > ma utrzymać wysoki zakres obrotów. W steptronicu nie ma czegoś takiego, że
    > nagle Ci zrzuci obroty, chyba że dasz mu wyraźny sygnał że skończyłeś
    > jeździć sportowo naciskając delikatnie na gaz (oczywiście w trybie D).
    > Zapraszam do steptronica teraz na jazdę testową. Wypróbuj tryb: Drive oraz
    > Sport. Trybu Manual nie włączaj nawet, bo wtedy się zdziwisz jaką masz

    Brandzlujesz się tym steptronikiem, jakby to był ósmy cud świata. A to żadna
    rewelacja. Ba - pod względem trwałości to jest kupa.
    Przejedź się autem z nowoczesną skrzynią dwusprzęgłową. Wtedy pogadamy.

    > No to ta skrzynka nie redukuje biegu, zapewniam Cię.

    Moja redukowała. No ale ja miałem jakiegoś kibla 330xd, więc może skrzynia
    była zepsuta.

    Jurand.