eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a mocRe: Moment a moc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!mik
    e!not-for-mail
    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moment a moc
    Date: Tue, 28 Sep 2010 21:08:26 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 34
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl
    Message-ID: <c1.01.3Mqs5V$ItR@mike.oldfield.org.pl>
    References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
    <4c9c5c02$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <i7hn0i$66s$1@news.onet.pl>
    <4c9c6027$0$21009$65785112@news.neostrada.pl> <i7hnrc$8hl$1@news.onet.pl>
    <i7ibck$9r3$1@news.task.gda.pl> <i7ihqr$es9$1@news.onet.pl>
    <i7k7bf$9hi$1@opal.futuro.pl>
    <r...@4...com>
    <c1.01.3MnvFJ$Iso@mike.oldfield.org.pl>
    <5...@4...com>
    <c1.01.3MqH1R$It2@mike.oldfield.org.pl>
    <3...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1285700922 29695 77.236.9.21 (28 Sep 2010 19:08:42 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Sep 2010 19:08:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
    7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
    Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313573
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 28 Sep 2010 00:09:27 +0200, J.F. napisał(a):

    >>Jak masz na każde koło osbny silnik, to nie musisz niczego blokować :D
    >
    > No i do tego zmierzam.
    > Ale poki nie mamy czterech silnikow ... daje sie to w ogole zrobic
    > dobrze ?

    Dać, to się daje, pytanie, czy to ma sens ekonomiczny. Da się przecież
    zrobić dyfer z regulowaną w całym zakresie szperą - od zera do pełnej
    blokady.

    >>Jakie masz nierówności na torze F1 i jaką siłę dociskającą bolid?
    >
    > Ponoc te inertery dobrze sobie radza na kraweznikach zakretow.
    > A wtedy i docisk nawet spada i sie staje porownywalny ze zwyklym
    > autem.

    Na chwilę. Przy niewielkiej prędkości, przy potężnym zapasie przyczepności
    pozostałych kół.

    >>Nie zniknie, bo szybkie opuszczenie ciężkiego koła powoduje podniesienie
    >>się reszty nadwozia.
    >
    > Przeciwciezar, albo skrzydelko dociskowe :-)

    To może jednak prosta półośka?

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: