eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a mocRe: Moment a moc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !not-for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moment a moc
    Date: Mon, 27 Sep 2010 19:56:18 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 46
    Message-ID: <i7qm06$ja1$2@news.task.gda.pl>
    References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
    <4c9c5c02$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <i7hn0i$66s$1@news.onet.pl>
    <4c9c6027$0$21009$65785112@news.neostrada.pl> <i7hnrc$8hl$1@news.onet.pl>
    <i7ibck$9r3$1@news.task.gda.pl> <i7ihqr$es9$1@news.onet.pl>
    <i7otda$7o7$2@news.task.gda.pl>
    <s...@b...chello.pl>
    <i7pscn$7o7$5@news.task.gda.pl> <op.vjou4dzpa6rut4@koder>
    <i7q0o5$8ne$2@news.task.gda.pl> <op.vjoyvoywa6rut4@koder>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-112-68-246.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1285610311 19777 77.112.68.246 (27 Sep 2010 17:58:31 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Sep 2010 17:58:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.12) Gecko/20100914
    Thunderbird/3.0.8
    In-Reply-To: <op.vjoyvoywa6rut4@koder>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313040
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-09-27 14:41, Mariusz Chwalba pisze:

    >>> W obu moich automatach (3.0TD i 2.0 benzyna) mocniejsze przyciśnięcie
    >>> gazu (bez KD) redukuje bieg - jeśli obroty były niskie.
    >>
    >> A możesz powiedzieć w jakich autach?
    >
    > MB w124 (3.0) i r170 (2.0).
    >
    Nie jeździłem tymi autami, nie wiem.

    Raz tylko w życiu jechałem 124 z silnikiem 3 litrowym diesla i byłem
    zażenowany tym, że tak automat w mercedesie szarpie podczas zmiany
    biegów, wolałbym golfa II.

    >>> Nawet można sobie
    >>> wyregulować moment, w którym redukuje.
    >>
    >> Gałką?
    >
    > W w124 skróceniem stosownego cięgna (pod maską, śrubą). W 170 się nie
    > bawiłem.
    >
    Chyba sobie jaja robisz...

    >>> A brak tej redukcji to jest
    >>> awaria/rozregulowanie skrzyni.
    >>>
    >>> Ergo: jeździłeś popsutymi :]
    >>
    >> Wsiądź sobie np. do BMW e60 z 3 litrowym dieslem i się przejedź. :)
    >
    > Jak miałem rozregulowane ASB, to też mi nie redukował. Ale to nie jest
    > normalne
    > zachowanie i nawet w WIS (instrukcje serwisowe) jest opis jak to
    > wyregulować.
    >
    Powiedzieć Ci coś jak działa u mnie automat?
    Jak wciskam pedał gazu do końca (bez KD), to idzie mocno i zdecydowanie.
    Jak wcisnę w momencie gdy rozkręca KD to nie redukuje w ogóle, tak jakby
    KD nie działało. Czyli nie pozwala mu zmienić biegu.

    Czyli tak.. Jadę sobie na II biegu... Wciskam gaz do dechy (bez KD),
    auto wyrywa jak oszalałe do przodu, zmienia bieg na III, potem na IV,
    potem na V. Czyli co? Jaki z tego wniosek? Nie redukuje w momencie
    mocnego wciśnięcia pedału gazu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: