eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a mocRe: Moment a moc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moment a moc
    Date: Mon, 27 Sep 2010 08:59:50 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <i7pfae$imh$1@news.onet.pl>
    References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl> <i7hl2o$i0$1@news.onet.pl>
    <i7hnlk$85j$1@inews.gazeta.pl> <i7hoff$a9s$1@news.onet.pl>
    <i7hq4m$f6e$1@news.onet.pl> <i7i0k9$a7a$1@inews.gazeta.pl>
    <4c9cc7e7$0$27031$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7nblv$fv0$1@mx1.internetia.pl>
    <a...@4...com>
    <i7nja0$rd8$1@mx1.internetia.pl>
    <5...@4...com>
    <s...@d...wkurw.org> <i7o7ke$20n$1@news.onet.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1285570702 19153 91.150.222.21 (27 Sep 2010 06:58:22 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Sep 2010 06:58:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312887
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
    news:slrni9v9la.ldh.rekin@drapak.wkurw.org...
    > On Sun, 26 Sep 2010 21:43:17 +0200, Jurand <j...@i...pl>
    > wrote:
    >
    >> Robert, znowu wprowadzasz jakieś dziwne teorie na grupie. Normalny ABS
    >> jak
    >> najbardziej będzie hamował z różną siłą poszczególnymi kołami - w
    >> zależności
    >> od przyczepności każdego z kół.
    >
    > Do pewnego stopnia różnicę sił hamowania między stronami
    > wyrównuje ujemny promień zataczania (wymagany np. dla
    > diagonalnych układów), do pewnego stopnia załatwia możliwość
    > dohamowania koła po przekątnej do najmocniej hamującego. Ale jak
    > różnica będzie za duża, to nie ma bata, powstanie moment
    > obracający auto, którego nie będzie czym skompensować.
    >

    Ale ja nie o tym. "Ale normalny ABS nie będzie Ci hamował z różną siłą
    stronami". Właśnie że będzie. A to, czy pozwolisz na to, żeby samochód się
    obrócił - to już Twoja sprawa jako kierowcy.

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: