eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a mocRe: Moment a moc
  • Data: 2010-09-27 08:59:50
    Temat: Re: Moment a moc
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
    news:slrni9v9la.ldh.rekin@drapak.wkurw.org...
    > On Sun, 26 Sep 2010 21:43:17 +0200, Jurand <j...@i...pl>
    > wrote:
    >
    >> Robert, znowu wprowadzasz jakieś dziwne teorie na grupie. Normalny ABS
    >> jak
    >> najbardziej będzie hamował z różną siłą poszczególnymi kołami - w
    >> zależności
    >> od przyczepności każdego z kół.
    >
    > Do pewnego stopnia różnicę sił hamowania między stronami
    > wyrównuje ujemny promień zataczania (wymagany np. dla
    > diagonalnych układów), do pewnego stopnia załatwia możliwość
    > dohamowania koła po przekątnej do najmocniej hamującego. Ale jak
    > różnica będzie za duża, to nie ma bata, powstanie moment
    > obracający auto, którego nie będzie czym skompensować.
    >

    Ale ja nie o tym. "Ale normalny ABS nie będzie Ci hamował z różną siłą
    stronami". Właśnie że będzie. A to, czy pozwolisz na to, żeby samochód się
    obrócił - to już Twoja sprawa jako kierowcy.

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: