eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a mocRe: Moment a moc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "PcmOL" <...@...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moment a moc
    Date: Sat, 25 Sep 2010 09:11:38 +0200
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 27
    Message-ID: <i7k7bf$9hi$1@opal.futuro.pl>
    References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
    <4c9c5c02$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <i7hn0i$66s$1@news.onet.pl>
    <4c9c6027$0$21009$65785112@news.neostrada.pl> <i7hnrc$8hl$1@news.onet.pl>
    <i7ibck$9r3$1@news.task.gda.pl> <i7ihqr$es9$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 90-156-65-160.magma-net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1285398703 9778 90.156.65.160 (25 Sep 2010 07:11:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Sep 2010 07:11:43 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312610
    [ ukryj nagłówki ]


    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:i7ihqr$es9$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > news:i7ibck$9r3$1@news.task.gda.pl...
    >>W dniu 2010-09-24 10:34, J.F. pisze:
    >>> Ale zawsze nie potrzeba pelnej mocy :-)
    >>> A wtedy dojdzie "automat lag" ..
    >>
    >> Co to jest automat lag?
    >
    > To bedzie to ze jedziesz sobie spokojnie 80, a automat schodzi na 2000
    > rpm.
    > Ty mu w gaz, a on dopiero przelozenie musi zmienic :-)

    Do bani z takim automatem. Należy użyć przekładni elektrycznej. Zero-latency
    zapewni bufor z pojemności elektrycznej.
    Na każde koło maszyna BLDC, czyli 4x4 z odzyskiem energi hamowania do
    bufora. Stały moment od V=0, praktycznie niezależny od prędkości. Osiągi
    zdecydowanie lepsze niż dla przekładni mechanicznej/hydraulicznej.
    Prostota konstrukcji - odpadają półośki, zwalające się przeguby,
    przekładnie, wajchy i dylematy kiedy wajchą wajchować.
    Ekologia - jadąc 5km/h w miejskim korku, można spalinowca wyłączyć i
    korzystać z małego akumulatora pomocniczego.
    Rozwiązanie z powodzeniem stosowane w rowerach, gdzie silnik BLDC montuje
    się w miejsce piasty koła.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: