eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a mocRe: Moment a moc
  • Data: 2010-09-25 09:11:38
    Temat: Re: Moment a moc
    Od: "PcmOL" <...@...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:i7ihqr$es9$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > news:i7ibck$9r3$1@news.task.gda.pl...
    >>W dniu 2010-09-24 10:34, J.F. pisze:
    >>> Ale zawsze nie potrzeba pelnej mocy :-)
    >>> A wtedy dojdzie "automat lag" ..
    >>
    >> Co to jest automat lag?
    >
    > To bedzie to ze jedziesz sobie spokojnie 80, a automat schodzi na 2000
    > rpm.
    > Ty mu w gaz, a on dopiero przelozenie musi zmienic :-)

    Do bani z takim automatem. Należy użyć przekładni elektrycznej. Zero-latency
    zapewni bufor z pojemności elektrycznej.
    Na każde koło maszyna BLDC, czyli 4x4 z odzyskiem energi hamowania do
    bufora. Stały moment od V=0, praktycznie niezależny od prędkości. Osiągi
    zdecydowanie lepsze niż dla przekładni mechanicznej/hydraulicznej.
    Prostota konstrukcji - odpadają półośki, zwalające się przeguby,
    przekładnie, wajchy i dylematy kiedy wajchą wajchować.
    Ekologia - jadąc 5km/h w miejskim korku, można spalinowca wyłączyć i
    korzystać z małego akumulatora pomocniczego.
    Rozwiązanie z powodzeniem stosowane w rowerach, gdzie silnik BLDC montuje
    się w miejsce piasty koła.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: