  • Data: 2013-09-29 17:50:55
    Temat: Re: Moja "ulubiona" ulica Pulawska (DC)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-29 00:10, Przyjazny pisze:
> [...]
    ie--Tomasz-Lis-na-zywo--z-14-01-2013-skrz.jpg
    r-dziala-tez-na-ul--Pulawskiej-przy-grani.jpg

    > A może jednak? Jak fotoradar jest między pieszym a samochodem, to z
    > samochodu widać fotoradar, a pieszego niekoniecznie.

    Żeby tak było to FR musiałby leżeć na tej prostej, która łączy oczy
    kierowcy z pieszym stojącym na wysepce, a taka zależność tam nie
    występuje. Prędzej można by się o coś innego przyczepić, ale ułatwiać
    nie będę.