    From: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Date: Wed, 30 Jan 2013 21:08:22 +0000 (UTC)

    On Wed, 30 Jan 2013 21:38:02 +0100, Mr Misio wrote:
    > dzieki kontu google i play store wiedza co sciagasz, na czym
    > instalujesz, co oceniasz, itp. ale zostajesz zalogowany googlem do
    > przegladaarki, szukasz o golych dupach, coraz wiecej dostajesz pod nos,
    > piszesz maila gmailem, wiedza z kim piszesz ;) jesli twoj kumpel lubi
    > gole baby, to moga mu pod nos podetknac apke strip poker ze sklepu ;)

    Gmaila nie uzywam, w przegladarce na pececie nie jestem zalogowany w
    gógla, ale mam dla odmiany kontakty i kalendarz w chmurze gógla. Wiec
    nie tylko wiedza gdzie jestem, ale i gdzie bede. Ojoj.

    BTW, to co opisujesz wyzej, to IMO jest blizej pojecia CRM niz
    szpiegowanie. Szpiegowanie to ja rozumiem jakos blizej pajacowania CBA,
    niz profilowania reklam pod klienta.

    > a wszystko w zamian za darmowa apke

    Pf, za płatne tez :-)

    PS. Przy takie skali, to zbieracz jest w stanie powiedziec, ze
    Katowice/Chorzowska jest przejezdna 40km/h, ale szczerze watpie (jak
    ktos uwaza inaczej, to prosze cos wiecej niz ,,poszukaj sobie'') by
    powiedzial, ze 15.11.2012 przejechaly tamtedy t...@g...com

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns