  • Data: 2013-01-30 23:05:45
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: Mr Misio <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michal Tyrala napisał:

    > BTW, to co opisujesz wyzej, to IMO jest blizej pojecia CRM niz
    > szpiegowanie.

    To zalezy juz od tego jak sie chce to nazwac.

    > Szpiegowanie to ja rozumiem jakos blizej pajacowania CBA,
    > niz profilowania reklam pod klienta.

    A gdyby profilowanie bylo tylko jedna z rzeczy, ktora robia z danymi? :)
    PRzeciez dane statystyczne mozna przetwarzac w dowolny sposob.

    Moze ja jednak nie chce, aby mnie sprofilowano "lubi gumowe lalki o
    facjacie nastolatki" bo mi jeszcze CBA, ABW, CIA, FBI, KGB wtargnie na
    chate o 6.01 "zaaresztowac pedofila" ;)

    > Pf, za płatne tez :-)
    >
    > PS. Przy takie skali, to zbieracz jest w stanie powiedziec, ze
    > Katowice/Chorzowska jest przejezdna 40km/h,

    ...a ty to zrobiles ze srednia 120km/h znaczy nalezy ci sie 500 mandatu
    (czy ile tam teraz) i iletamteraz punktow karnych.

    Niebezpieczenstwo tkwi w tym, ze Google i inne korporacje sie za naszymi
    plecami dogaduje z rzadami w sprawach tajne/poufne. Rzad obieca XXXXX a
    w zamian Policja dostanie dostep do unikalnej aplikacji wylapujacej
    piratow drogowych :)

    Fikcja? Dzis moze fikcja, ale jutro?

    Totalna kontrola (bo proba czego innego jest sledzenie, wiazanie z
    kontem) to smaczny kasek, kontrola to wladza. Od posiadania danych
    behawioralnych (ten koles co tydzien jada w tej knajpce i nie odbiera
    telefonow od zony - znaczy ma romans - znaczy kto moze skorzystac na
    tym? :) ten kto skorzysta - zaplaci za informacje).