  • Data: 2013-01-30 22:50:34
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: Mr Misio <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michal Tyrala napisał:

    > SE się nie przykłada, Twoj pech.

    > Android jest do dupy,

    ...w porownaniu do...

    ...w aspekcie takim a takim...

    > nic mnie nie obchodzi,

    do tej pory tez mnie wiekszosc takich spraw nie obchodzilo, a wszystko
    dzialalo cacy

    > nie znam się,

    a musze?

    czy piorac pranie powinienem znac sie na hydraulice?

    > default jest
    > do dupy,

    na to nic nie poradze :)

    > nie wiem jak go zmienic, etc. Mnie cos wkurza, to se zmieniam,
    > nie sadze pustaków na newsach. Popatrz ile nasadziles postow w tym
    > watku, a mogles w tym czasie rozwiazac pare problemow. Ale jak sam
    > pisales, wolisz robic co innego. Tu widac co. Sorry.

    No wole popisac na newsach :)

    one przestaja byc proste?

    > Smartfon stal się hydryda palmtopa i telefonu.

    I z tego wniosek, ze nagle utrudnilo sie dzwonienie?

    Czyli "do dupy" postep, bo zamiast ewolucji jest krok wstecz.

    > Jadac tak dalej ad absurdum,

    Nie no jaki absurd?

    Pytam calkiem powaznie, czy w przeciagu 10 lat byla jakas zmiana w
    komunikacji telefonicznej od strony uzytkownika? Bo kiedys to bylo jak
    pisalem

    wybieram numer

    nastepuje polaczenie

    gadamy

    rozlaczamy sie

    do tej operacji potrzeba zas

    telefonu

    polaczenia fizycznego (w sensie ttransmisji tego co mowie)

    znajomosci numeru (i tylko numeru, zeby zadzwonic nie musze znac
    rozmiaru buta osoby do ktorej dzwonie).

    za polaczenie sie placi

    rozmawia sie jak 10 lat temu ;)

    nie widze wiec, co by tu si emoglo skomplikowac....

    bra noc ;)