  • Data: 2013-01-30 23:21:48
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Jan 2013 22:59:15 +0100, Mr Misio wrote:

    > Nie T, nie J, Nie Tipo, kurde jakas na T... Tuku? Truku?
    >
    > wyzszy model niz Tipo tak o 2 stowki, tanszy (choc lepszy) od nowej J.
    > Zdecydowanie mniejszy od J.
    > nie wiem... czarna jest, Sony Xperia tyle oznaczen :D
    > zapomnialem :(

    Echh, Androidziarzu polroczny... Menu/Settings/About phone/Phone
    Identity.

    > Wiesz, zaczyna sie jak z linuksem. Nie dziala ci Mint, zmien na Fedore.
    > Znaczy jest w ciul dystrybucji, a user ma wybrac ta co mu pasuje. A jak
    > mu cos nie dziala... to "ta dystrybucja tak ma, sprobuj inna".

    Ja nie kazdemu doradzam Linuksa. Po przejsciu przez ten watek polecilbym
    Ci Windowsa. Do Linuksa jednak jakies minimalne zacięcie do dlubniecia
    jest potrzebne, Ty go za diabła nie przejawiasz.

    > Wybieralem telefon, po kryteriach:
    [...]

    No i OK. Fajnie. Ale trafiles na kijowy dialer, a glownie chcesz
    dzwonic. Na propozycje rozwiazania (update calosci, inne dialery)
    strzelasz jakies dziwne fochy. Dawno tu nie bylo takiego modela
    (przynajmniej spoza mojego KFa ;-))

    > Nooo a od tego jakie sa defaulty zalezy, czy moj kolejny tel bedzie od
    > sony, czy tez ten bedzie pierwszym i ostatnim (pomijajac, ze cyba 10 lat
    > temu mialem sony taki z antenka, co wiecej - on dalej dziala!)

    A tak juz zupelnie z ciekawosci -- w tej E52 tez od poczatku na defaultach
    jechales? Czy dopiero teraz masz taka awersje do dopasowania elastycznego
    urzadzenia pod siebie?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns