  • Data: 2013-01-30 22:21:35
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Jan 2013 21:44:25 +0100, Mr Misio wrote:
    > Tyle, ze najwyrazniej na androida kiepskawo jest z aplikacjami "do
    > dzwonienia".

    SE się nie przykłada, Twoj pech.

    > Znaczy - nie wolno narzekac na swietego androida, bo to trollowanie?

    Android jest do dupy, nic mnie nie obchodzi, nie znam się, default jest
    do dupy, nie wiem jak go zmienic, etc. Mnie cos wkurza, to se zmieniam,
    nie sadze pustaków na newsach. Popatrz ile nasadziles postow w tym
    watku, a mogles w tym czasie rozwiazac pare problemow. Ale jak sam
    pisales, wolisz robic co innego. Tu widac co. Sorry.

    > A co takiego sie zmienilo w dzownieniu i esemesowaniu przez ostatnie 10
    > lat?

    Smartfon stal się hydryda palmtopa i telefonu.

    > JA zauwazylem tylko, ze numery sie wydluzyly.
    > Koncepcja zostala bez zmian.
    > Wybieram numer i dzwonie do kogos, kto ma ten numer.

    Jadac tak dalej ad absurdum, moge ubolewac, ze tarcza wybierania
    impulsowego byla taka fajna i ergonomiczna, a się suka nie miesci na 3"
    telefonie. Litosci #3.

    I dobranoc, bo mi się piwo konczy ;-)
    --
    Michał