  • Data: 2013-01-30 23:09:03
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: Mr Misio <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik marfi napisał:

    > Chcesz podupczyć (eufemistycznie mieć romans) to wyjmij baterię jak

    hehehe, do czego to doszlo, zeby wyjmowac baterie z telefonu jak sie
    chce podupczyc ;) pardą miec ognisty romans ;)

    > Ci szkoda tego telefona z abonamenta opłaconego twoją krwawicą i
    > żony i teścia i niewinnych dzieciątek - po prostu zrób to - lub
    > rozdepcz tego gnoja, szpiega KGB, Macierewicza i Tuska i Teściowej i
    > Proboszcza i Smoleńska... I nie dajsię złapać w pułapkę obniżek
    > abonamentu którymi rządzą "żydy i pedały".

    eeeeee, ja tam nie panikuje, ani nie dramatyzuje. JEstem swiadom jak
    mnie sledza i kiedy. Wiec stosuje taktyke podawania falszywych danych,
    jesli nie stanowi to dla mnie jakiegos wysilku dodatkowego. A jak bede
    robil napad na bank, to bateriii nie wyjme... Ino wysle moj telefomn w
    podroz, zeby miec alibi iz bylem w trasie na lotnisko na wykupiony lot
    do mozambiku ;)

    na akcje wezme dziewiczego prepaida ;)