  • Data: 2010-11-26 09:10:48
    Temat: Re: Moc trafa w zasilaczu
    Od: kilokitu <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Lis, 09:26, "EM" <e...@p...onet.pl> wrote:
    Witam

    > OK, tylko jesli pokazujesz 3 przebiegi z oscyloskopu 2-kanałowego (tak wynika z
    > paska na górze), to skąd ja mogę widzieć, czy to jest w tym samym czasie.
    Mam wrażenie,że niektórzy z tego Forum powinni pracować w prokuraturze
    albo w jakiejś sejmowej komisji śledczej.
    Mnie się wydaje, że tutaj powinniśmy sobie wzajemnie pomagać w
    rozwiązywaniu elektronicznych problemów a nie podejrzewać, że ktoś
    kogoś chce zrobić na szaro. Chętnie dzielę się swoją wiedzą i robię to
    bezinteresownie. Z zawodu jestem elektronikiem i pracuję na uczelni w
    Instytucie Elektroniki. Praktycznie codziennie pomagam studentom w
    rozwiązywaniu problemów przy różnych projektach i nikt z nich nie
    traktuje mnie tak jak na tym Forum. Czy ja muszę dołączyć do
    oscylogramu certyfikat autentyczności potwierdzony przez notariusza?
    Jeżeli ktoś mi nie dowierza to może moje wpisy ignorować i już. Po co
    tobie EM parametry transformatora oprócz tego co napisałem czyli
    100VA? Czy gdyby to było 50 albo 150VA to przebiegi by były zupełnie
    inne? Przecież omawiamy zjawisko a nie wartość prądu do trzeciego
    miejsca po przecinku. Moje pomiary wykazały, że to co napisałem na
    samym początku dokładnie się potwierdza.
    A tak na marginesie to zauważam, że nawet do elektroniki zaczynają się
    wkradać politycy, którzy muszą mieć rację i nie zgodzą się z tym, że
    czarne jest czarne a białe jest białe.