eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoc diasla a banzyny.Re: Moc diasla a banzyny.
  • Data: 2010-04-06 11:22:24
    Temat: Re: Moc diasla a banzyny.
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomasz Pyra wrote:
    > miast jeżeli chcemy wykorzystać całą moc silnika żeby przyspieszyć
    > możliwie szybko to poprawnym, oszczędnym, ekologicznym itp. itd.
    > rozwiązaniem jest redukcja i pociągnięcie silnika do odcięcia.

    Nie w dieslu. Popatrz choćby na wykres pewnego popularnego silnika:

    http://sigbrio.googlepages.com/VW-TDIEngine-FuelTorq
    uePowerAndSoot.jpg

    Powyżej 4krpm następuje w nim gwałtowny spadek mocy. Według Ciebie
    ciągnięcie go do odcięcia, czyli w okolicie 4500-5000 zmniejszy czas
    przyśpieszania ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: