-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out1.kab
elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!nx01.iad01.newshosting.
com!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed
.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neos
trada.pl!not-for-mail
From: Yans van Horn <y...@n...spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moc diasla a banzyny.
Date: Tue, 06 Apr 2010 11:22:24 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 16
Message-ID: <hpeule$ra1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hpakhm$tjl$1@news.onet.pl> <hpamst$k3i$2@nemesis.news.neostrada.pl>
<hparfr$mrt$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hparl8$n26$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hpauon$ok8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hpavhl$1d1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 80.50.130.130
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1270545902 27969 80.50.130.130 (6 Apr 2010
09:25:02 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Apr 2010 09:25:02 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <hpavhl$1d1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270486
[ ukryj nagłówki ]Tomasz Pyra wrote:
> miast jeżeli chcemy wykorzystać całą moc silnika żeby przyspieszyć
> możliwie szybko to poprawnym, oszczędnym, ekologicznym itp. itd.
> rozwiązaniem jest redukcja i pociągnięcie silnika do odcięcia.
Nie w dieslu. Popatrz choćby na wykres pewnego popularnego silnika:
http://sigbrio.googlepages.com/VW-TDIEngine-FuelTorq
uePowerAndSoot.jpg
Powyżej 4krpm następuje w nim gwałtowny spadek mocy. Według Ciebie
ciągnięcie go do odcięcia, czyli w okolicie 4500-5000 zmniejszy czas
przyśpieszania ?
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
Następne wpisy z tego wątku
- 06.04.10 13:06 The_EaGle
- 06.04.10 15:24 DoQ
- 06.04.10 15:43 to
- 06.04.10 16:21 Maciej Leszczynski
- 06.04.10 16:36 Yans van Horn
- 06.04.10 16:44 to
- 06.04.10 16:45 to
- 06.04.10 16:56 Robert Rędziak
- 06.04.10 17:08 WS
- 07.04.10 10:45 Yans van Horn
- 07.04.10 11:19 Robert Rędziak
- 07.04.10 12:02 Yans van Horn
- 07.04.10 12:14 Yans van Horn
- 07.04.10 12:16 Artur 'futrzak' Maśląg
- 07.04.10 12:24 Bugatti
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=