-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: kakmar <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moc diasla a banzyny.
Date: Mon, 5 Apr 2010 21:11:55 +0000 (UTC)
Organization: http://onet.pl
Lines: 21
Message-ID: <hpdjmr$usa$1@news.onet.pl>
References: <hpakhm$tjl$1@news.onet.pl> <hpamst$k3i$2@nemesis.news.neostrada.pl>
<hpardn$1j0$1@inews.gazeta.pl> <hpat01$poj$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hpaueo$b0e$1@inews.gazeta.pl> <hpb0cp$3bm$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hpcto3$k1$1@inews.gazeta.pl> <hpde9m$5pv$1@nemesis.news.neostrada.pl>
Reply-To: j...@s...com
NNTP-Posting-Host: chello089078084081.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1270501915 31626 89.78.84.81 (5 Apr 2010 21:11:55 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Apr 2010 21:11:55 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270374
[ ukryj nagłówki ]Dnia 05.04.2010 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał/a:
>
> Wystarczy obejrzeć sobie wykres z hamowni uzyskany np. przy wciśnięciu
> gazu do połowy. Maksimum mocy wypadnie przy około dwa razy niższych
> obrotach niż przy gazie do dechy i kręcenie go powyżej tych obrotów jest
> już w takim wypadku bez sensu. Zresztą właśnie dlatego ASB zmieni wtedy
> szybciej bieg.
Obawiam się że zrozumienie różnicy pomiędzy wrażeniem że "wciska w
fotel" a realnym mierzalnym, maksymalnym możliwym przyśpieszeniem,
przekracza możliwości "przeciętnego kierowcy". Standardem jest że jeśli
fakty przeczą wrażeniom, to tym gorzej dla faktów.
To się oczywiście da łatwo zrozumieć po zrobieniu kilku kółek kiedy
mierzą czas, najlepiej czymś naprawdę szybkim. Szkoda tylko że jest to
zabawa tak trudno dostępna. A wykresy z hamowni mimo że prawdziwe mało
kogo przekonują. Zwłaszcza że łatwiej jest powiedzieć że "a mój to ma
6, 8, 10 do setki" niż się realnie to tego zbliżyć.
--
kakmaratgmaildotcom
Następne wpisy z tego wątku
- 05.04.10 23:22 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 05.04.10 23:27 Krzysiek Kielczewski
- 05.04.10 23:33 J.F.
- 05.04.10 23:34 DoQ
- 05.04.10 23:37 DoQ
- 05.04.10 23:50 Krzysiek Kielczewski
- 05.04.10 23:53 Robert Rędziak
- 05.04.10 23:56 Robert Rędziak
- 06.04.10 00:02 Kuba \(aka cita\)
- 06.04.10 00:18 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 06.04.10 00:36 DoQ
- 06.04.10 11:22 Yans van Horn
- 06.04.10 13:06 The_EaGle
- 06.04.10 15:24 DoQ
- 06.04.10 15:43 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- 2024-07-13 Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- 2024-07-15 stara idea nowe hardware
- 2024-07-14 Dzwonek gong z transformatorem
- 2024-07-14 espnow przerywa na jeziorze?