-
Data: 2010-04-06 00:02:39
Temat: Re: Moc diasla a banzyny.
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości
news:hpdjmr$usa$1@news.onet.pl...
>
> To się oczywiście da łatwo zrozumieć po zrobieniu kilku kółek kiedy
> mierzą czas, najlepiej czymś naprawdę szybkim. Szkoda tylko że jest to
> zabawa tak trudno dostępna. A wykresy z hamowni mimo że prawdziwe mało
> kogo przekonują. Zwłaszcza że łatwiej jest powiedzieć że "a mój to ma
> 6, 8, 10 do setki" niż się realnie to tego zbliżyć.
ale kiedy zrozumiecie, ze w tym wątku nie chodazi o wycisnięcie mozliwie
najlepszego czasu do 100km/h tylko o mozliwie dynamiczną jazde na codzien,
gdzie wystarczy częsc mocy silnika i pozostająca z tej niewykorzystanej
częsci oszczędność paliwa oraz wydłużony czas życia silnika.
Jesli zakladalbym, ze do codziennej jazdy samochodem potrzebuje 150KM to nie
kupiłbym silnika o mocy 150KM tylko 250KM.
Dlatego jeżdze 170konną Omegą, z ktorej użyteczne na codzien są powiedzmy
100KM. Rodzice mają 110konnego diesla i do codziennej jazdy wystarczy częsć
z tych konie.
Zarówno ja, jak i Oni nie sllimaczymy sie na drodze ani w miescie, ani na
trasie, a u mnie bardzo rzadko dochodze do 4tys rpm, a u rodziców do 3,5tys
rpm bo nie ma najmniejszej ku temu potrzeby.
I to jest wlasnie sedno sprawy... *po co* kręcić samochód do czerwonego pola
podczas użytkowania na codzien?
Piszecie o torze, hamowni, stoperach .. a ja pisze o normalnym użytkowaniu,
gdzie ksiązkowe 9 sekund nie ma żadnego znaczenia, bo przyspieszenie w
granicach 15-20 sek do 100km/h jest absolutnie wystarczające, zeby spod
swiateł jechać co najmniej tak jak inni (a zwykle odjechać bez najmniejszego
problemu do przodu)
Nie wierzysz? Sprawdz.
--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE
Dwa ogony Irma i Myszka
Następne wpisy z tego wątku
- 06.04.10 00:18 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 06.04.10 00:36 DoQ
- 06.04.10 11:22 Yans van Horn
- 06.04.10 13:06 The_EaGle
- 06.04.10 15:24 DoQ
- 06.04.10 15:43 to
- 06.04.10 16:21 Maciej Leszczynski
- 06.04.10 16:36 Yans van Horn
- 06.04.10 16:44 to
- 06.04.10 16:45 to
- 06.04.10 16:56 Robert Rędziak
- 06.04.10 17:08 WS
- 07.04.10 10:45 Yans van Horn
- 07.04.10 11:19 Robert Rędziak
- 07.04.10 12:02 Yans van Horn
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
Najnowsze wątki
- 2025-02-15 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-15 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-15 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-02-15 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=