eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoc diasla a banzyny.Re: Moc diasla a banzyny.
  • Data: 2010-04-05 23:05:01
    Temat: Re: Moc diasla a banzyny.
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    DoQ pisze:
    > PepedB pisze:
    >
    >> prędzej potrzebna jest redukcja. W benzynowej V6, czy R6 nie ma takich
    >> atrakcji- wszystko przebiega w ciszy i spokoju, jak na załączonym
    >> obrazku...
    >
    > :)) Gladko i przyjemnie nie?
    > Ale sa tez granice pojemnosci. IMHO optymalnie wychodzi min 500cm3 na
    > cylinder. Czyli 6 garow to min. 3.0, V8 = 4.0, a V12 dobrze zeby mialo
    > 6.0 :) Takie 2.0V6/R6 to pomylka jest...
    >

    Nie przesadzaj. W mądrym tekście czytałem, że optimum dla samochodowego
    silnika to pojemność cylindra w zakresie 300-500ccm.
    I nie ukrywam, że znam bawarskie 2.0 R6. I wolałbym je od też
    2-litrowego ale R4. Jedyne co ma na minus to spalanie. Ono musi być większe.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: