-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newsfeed00.su
l.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.
iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neo
strada.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moc diasla a banzyny.
Date: Mon, 05 Apr 2010 23:05:01 +0200
Organization: Dialog Net
Lines: 22
Message-ID: <hpdjb7$ck6$4@news.dialog.net.pl>
References: <hpakhm$tjl$1@news.onet.pl> <4bb8ddb8$1@news.home.net.pl>
<hpao5n$dcr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<hpav34$ooq$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<ap6m6cdcnxa0$.dlg@oldfield.org.pl> <hpb2v8$l0o$1@mx1.internetia.pl>
<46b8617t5jy3$.dlg@oldfield.org.pl> <hpb6ek$k39$1@mx1.internetia.pl>
<j5n12cje48rj$.dlg@oldfield.org.pl> <hpd8jg$en$1@mx1.internetia.pl>
<4bba4941$1@news.home.net.pl> <hpdi3s$laj$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-148-191.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1270501544 12934 78.8.148.191 (5 Apr 2010 21:05:44 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Apr 2010 21:05:44 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <hpdi3s$laj$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270371
[ ukryj nagłówki ]DoQ pisze:
> PepedB pisze:
>
>> prędzej potrzebna jest redukcja. W benzynowej V6, czy R6 nie ma takich
>> atrakcji- wszystko przebiega w ciszy i spokoju, jak na załączonym
>> obrazku...
>
> :)) Gladko i przyjemnie nie?
> Ale sa tez granice pojemnosci. IMHO optymalnie wychodzi min 500cm3 na
> cylinder. Czyli 6 garow to min. 3.0, V8 = 4.0, a V12 dobrze zeby mialo
> 6.0 :) Takie 2.0V6/R6 to pomylka jest...
>
Nie przesadzaj. W mądrym tekście czytałem, że optimum dla samochodowego
silnika to pojemność cylindra w zakresie 300-500ccm.
I nie ukrywam, że znam bawarskie 2.0 R6. I wolałbym je od też
2-litrowego ale R4. Jedyne co ma na minus to spalanie. Ono musi być większe.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
Następne wpisy z tego wątku
- 05.04.10 23:11 DoQ
- 05.04.10 23:11 kakmar
- 05.04.10 23:22 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 05.04.10 23:27 Krzysiek Kielczewski
- 05.04.10 23:33 J.F.
- 05.04.10 23:34 DoQ
- 05.04.10 23:37 DoQ
- 05.04.10 23:50 Krzysiek Kielczewski
- 05.04.10 23:53 Robert Rędziak
- 05.04.10 23:56 Robert Rędziak
- 06.04.10 00:02 Kuba \(aka cita\)
- 06.04.10 00:18 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 06.04.10 00:36 DoQ
- 06.04.10 11:22 Yans van Horn
- 06.04.10 13:06 The_EaGle
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=