-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newsfeed00.su
l.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.
iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neo
strada.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moc diasla a banzyny.
Date: Mon, 05 Apr 2010 23:05:01 +0200
Organization: Dialog Net
Lines: 22
Message-ID: <hpdjb7$ck6$4@news.dialog.net.pl>
References: <hpakhm$tjl$1@news.onet.pl> <4bb8ddb8$1@news.home.net.pl>
<hpao5n$dcr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<hpav34$ooq$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<ap6m6cdcnxa0$.dlg@oldfield.org.pl> <hpb2v8$l0o$1@mx1.internetia.pl>
<46b8617t5jy3$.dlg@oldfield.org.pl> <hpb6ek$k39$1@mx1.internetia.pl>
<j5n12cje48rj$.dlg@oldfield.org.pl> <hpd8jg$en$1@mx1.internetia.pl>
<4bba4941$1@news.home.net.pl> <hpdi3s$laj$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-148-191.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1270501544 12934 78.8.148.191 (5 Apr 2010 21:05:44 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Apr 2010 21:05:44 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <hpdi3s$laj$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270371
[ ukryj nagłówki ]DoQ pisze:
> PepedB pisze:
>
>> prędzej potrzebna jest redukcja. W benzynowej V6, czy R6 nie ma takich
>> atrakcji- wszystko przebiega w ciszy i spokoju, jak na załączonym
>> obrazku...
>
> :)) Gladko i przyjemnie nie?
> Ale sa tez granice pojemnosci. IMHO optymalnie wychodzi min 500cm3 na
> cylinder. Czyli 6 garow to min. 3.0, V8 = 4.0, a V12 dobrze zeby mialo
> 6.0 :) Takie 2.0V6/R6 to pomylka jest...
>
Nie przesadzaj. W mądrym tekście czytałem, że optimum dla samochodowego
silnika to pojemność cylindra w zakresie 300-500ccm.
I nie ukrywam, że znam bawarskie 2.0 R6. I wolałbym je od też
2-litrowego ale R4. Jedyne co ma na minus to spalanie. Ono musi być większe.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
Następne wpisy z tego wątku
- 05.04.10 23:11 DoQ
- 05.04.10 23:11 kakmar
- 05.04.10 23:22 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 05.04.10 23:27 Krzysiek Kielczewski
- 05.04.10 23:33 J.F.
- 05.04.10 23:34 DoQ
- 05.04.10 23:37 DoQ
- 05.04.10 23:50 Krzysiek Kielczewski
- 05.04.10 23:53 Robert Rędziak
- 05.04.10 23:56 Robert Rędziak
- 06.04.10 00:02 Kuba \(aka cita\)
- 06.04.10 00:18 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 06.04.10 00:36 DoQ
- 06.04.10 11:22 Yans van Horn
- 06.04.10 13:06 The_EaGle
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?