eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoc diasla a banzyny. › Re: Moc diasla a banzyny.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newsfeed00.su
    l.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.
    iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neo
    strada.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moc diasla a banzyny.
    Date: Mon, 05 Apr 2010 23:05:01 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 22
    Message-ID: <hpdjb7$ck6$4@news.dialog.net.pl>
    References: <hpakhm$tjl$1@news.onet.pl> <4bb8ddb8$1@news.home.net.pl>
    <hpao5n$dcr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <hpav34$ooq$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <ap6m6cdcnxa0$.dlg@oldfield.org.pl> <hpb2v8$l0o$1@mx1.internetia.pl>
    <46b8617t5jy3$.dlg@oldfield.org.pl> <hpb6ek$k39$1@mx1.internetia.pl>
    <j5n12cje48rj$.dlg@oldfield.org.pl> <hpd8jg$en$1@mx1.internetia.pl>
    <4bba4941$1@news.home.net.pl> <hpdi3s$laj$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-148-191.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1270501544 12934 78.8.148.191 (5 Apr 2010 21:05:44 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Apr 2010 21:05:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <hpdi3s$laj$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270371
    [ ukryj nagłówki ]

    DoQ pisze:
    > PepedB pisze:
    >
    >> prędzej potrzebna jest redukcja. W benzynowej V6, czy R6 nie ma takich
    >> atrakcji- wszystko przebiega w ciszy i spokoju, jak na załączonym
    >> obrazku...
    >
    > :)) Gladko i przyjemnie nie?
    > Ale sa tez granice pojemnosci. IMHO optymalnie wychodzi min 500cm3 na
    > cylinder. Czyli 6 garow to min. 3.0, V8 = 4.0, a V12 dobrze zeby mialo
    > 6.0 :) Takie 2.0V6/R6 to pomylka jest...
    >

    Nie przesadzaj. W mądrym tekście czytałem, że optimum dla samochodowego
    silnika to pojemność cylindra w zakresie 300-500ccm.
    I nie ukrywam, że znam bawarskie 2.0 R6. I wolałbym je od też
    2-litrowego ale R4. Jedyne co ma na minus to spalanie. Ono musi być większe.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: