  • Data: 2014-06-27 04:00:19
    Temat: Re: Mobilne gniazdka elektryczne - używał ktoś coś takiego ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Dmochowski" <i...@p...onet.pl> wrote in message
    news:53ac733a$0$2147$65785112@news.neostrada.pl...
    > WiFi miało sens dopóki nie władowali tego do prawie każdego urządzenia na
    > prąd, a ludzie w swoim lenistwie nie mogą choćby jednego kabelka
    > podłączyć, wszystko musi być bezprzewodowe.

    Bo teraz jak władowali do każdego sprzętu to wifi ma mniejszy sens???
    Nie rozumiem tej "logiki" :-)

    > U szwagra w bloku dwa pokoje od routera już nie można sygnału złapać,
    > bo sąsiedzi wszystko zagłuszają, więc albo kabel albo wstawić w połowie
    > mieszkania jakiś przekaźnik który zagłuszy sąsiadów :)

    Dwa pokoje od routera masz żelbetonową ścianę nośną która ekranuje
    router a nie masz zakłóceń od sąsiadów. Zresztą ile masz kanałów wifi?
    10? 12? Ustaw sobie taki kanał na którym nie masz blisko sąsiadów...
    Albo ustaw router tak, aby automatycznie dobierał kanał na którym cisza.

    > Ja tam wolę jednak kabelek, może oldskul ale pewniejszy w użyciu
    > i haseł nie trzeba wklepywać, włamać się też trudniej :)

    Z tym że my omawiamy PowerLine network, to tak samo włamać się
    łatwo jak do wifi, wystarczy wpiąć się w kable zasilające mieszkanie
    po liczniku...

    > A co do tych listew to sobie popatrzyłem na ceny, i taniej pewnie wyjdzie
    > skuć tynk, położyć nowe przewodu i gniazdka a potem
    > wszystko wygładzić i pomalować niż instalować te wynalazki.

    :-) Dokładnie. Co parę lat i tak warto zrobić mały remont z malowaniem.
    Wtedy można łatwo gniazdko przesunąć w lewo-prawo zgodnie z nowymi
    potrzebami i sobie miejsce po starym zatynkować i zamalować.

    > Zwłaszcza gniazdka do sieci komputerowej mają promocyjne ceny
    > i ograniczenie do 200Mbs na całość transmisji.

    Wifi lepsze.