-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
Date: Mon, 17 Feb 2014 16:51:02 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 72
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <ldqbup$har$1@news.task.gda.pl>
<5300b9a2$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
<ldql9m$al9$1@wieslauf.sub.de>
<12kmo7dgkzbom.1ungh6kkslr1k$.dlg@40tude.net>
<ldqpak$rmv$1@node1.news.atman.pl>
<s...@4...net>
<5300f5be$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<5301087a$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
<pwwl6ig4m5ee.i02qf3yhzqn9$.dlg@40tude.net>
<53011425$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
<cdto3gw1xvp0$.833xru7on7gd.dlg@40tude.net>
<53012381$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
<17rugtcfgu7qb$.1fp9snowzq1oi$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<ldsjpa$mej$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<ldsukc$26j$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<530230da$0$2217$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1392655862 6230 79.173.47.194 (17 Feb 2014 16:51:02
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Feb 2014 16:51:02 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524435
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...
>>>> A gdzie ja napisałem, ze staną się kompetentni?
>>>> Napisałem, ze dowiedzą się, ze sa niekompetentni.
>>>
>>> Im się wydaje, że robią się kompetentni...
>>>
>> Zeby stać się kompetentnym, trzeba sie najpierw dowiedzieć, ze sie jest
>> niekompetentnym.
>
> Dowiedzenie się to za mało.
Za mało do czego?
> Interpretacja może być różna, wnioski
> i skutki takoż.
jasne. Ale należy założyć, ze spora grupa jezdzi jak wariaci bo wydaje im
sie ze jezdza dobrze, ze nie stwarzaja zagrozenia etc.
Wiec jak takiego uswaidomisz, ze mało umie to juz jest sukces.
Jak go czegoś nauczysz, to nawet jak bedzie jezdził nadal szybko, to juz
bedzie troch wiecej umiał. Ale najprawdopodobnie wiecej wiedząc i tak
zweryfikuje swoje poglądy na jazde.
Pozostaje grupa kretynów ktorym nie przemówisz - ale jaki ona stanowi %?
no chyba ze zakładasz, ze ci co jezdza jak wariaci to wiedza ze jezdza jak
wariaci ale jezdza BO TAK!
Ja mimo wszystko nie wierze w samobójcze zapędy kierowców. Zabić sie moza
na wiele innych sposobów nie ryzykując przykucia do łóżka przez reszte
zycia.
>>>> Z własnego doswiadczenia wiem, ze nic nie uczy tak pokory do
>>>> samochodu, jak wpasc w poślizg i wypasc z drogi...
>>>
>>> Jednych uczy, innych nie i mowa o zdarzeniu w realnym świecie, a nie
>>> w syntetycznych warunkach.
>>
>> Zgadza się.
>> ale nie łudze sie, ze wszystkich da sie doprowadzić do normalności.
>
> Wszystkich to się nie da - nigdzie i nigdy. Zwróć uwagę, że ja pisałem
> o szkoleniach dla kierowców w trakcie kursu i weryfikacji tego jak
> reagują. J.F z Tomaszem Pyrą nagle wymyślili, że takie szkolenie można
> robić nie wcześniej niż po roku, tymczasem z nawet z materiału otwarcia
> wynika, że wypadki to najczęściej zdarzają się w pierwszym roku i mowa
> była o UK, a nie Polsce.
No to trzeba ograniczyc jazde tych w pierwszym roku.
Gdzies ktos opisywał taki system.
Pewnie, ze mozna czesc tego umiescic juz na kursie, ale na kursie wszystko
jest takie nowe, ze trudno mi uwierzyc, ze kursant wiele z tego zapamieta.
Co do badan - to niespecjalnie wierze w skutecznosc takowych. Ot dodatkowa
możliwośc zarobku dla lekarzy a kto bedzie chciał to i tak dostanie
zaswaidczenie.
Swoja droga - co to sie porobiło z zawodem lekarza - praktycznie nie bywam,
ale ja mi sie zdarza, to w poczekalni słysze rozmowy o prawie oficjalnych
cennikach za L4...
> Zresztą J.F pisze nielogicznie, ponieważ
> wcześniej wynajdywał najróżniejsze usprawiedliwienia dla sprawcy
> wypadku na Puławskiej/Malczewskiego, który jechał drogą z
> pierwszeństwem i dowiedziono mu 130km/h, przez co zabił parę osób
> w samochodzie zjeżdżającym ze skrzyżowania + chyba pieszego.
> W materiale początkowym jest podobna sytuacja w 3 minucie - nie ma
> żadnych wątpliwości w zakresie winy.
>
Tutaj nie ma miedzy nami sporu.
Nie raz wypowiadałem sie, ze pierwszenstwo przejazdu to nie wszystko i ze
jadac zbyt szybko, pomimo posiadania pierwszenstwa mozemy być sprawcami
wypadku.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.02.14 17:55 John Kołalsky
- 17.02.14 18:14 Artur Maśląg
- 17.02.14 18:50 Budzik
- 17.02.14 19:15 Shrek
- 17.02.14 19:19 Artur Maśląg
- 17.02.14 19:38 Artur Maśląg
- 17.02.14 19:51 Shrek
- 17.02.14 19:55 mk4
- 17.02.14 20:01 mk4
- 17.02.14 20:02 Artur Maśląg
- 17.02.14 20:23 Shrek
- 17.02.14 20:28 Artur Maśląg
- 17.02.14 20:34 Shrek
- 17.02.14 20:45 Artur Maśląg
- 17.02.14 22:36 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=