eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody"Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
    Date: Mon, 17 Feb 2014 16:51:02 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 72
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <ldqbup$har$1@news.task.gda.pl>
    <5300b9a2$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
    <ldql9m$al9$1@wieslauf.sub.de>
    <12kmo7dgkzbom.1ungh6kkslr1k$.dlg@40tude.net>
    <ldqpak$rmv$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@4...net>
    <5300f5be$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5301087a$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
    <pwwl6ig4m5ee.i02qf3yhzqn9$.dlg@40tude.net>
    <53011425$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
    <cdto3gw1xvp0$.833xru7on7gd.dlg@40tude.net>
    <53012381$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
    <17rugtcfgu7qb$.1fp9snowzq1oi$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <ldsjpa$mej$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ldsukc$26j$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <530230da$0$2217$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1392655862 6230 79.173.47.194 (17 Feb 2014 16:51:02
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Feb 2014 16:51:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2524435
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    >>>> A gdzie ja napisałem, ze staną się kompetentni?
    >>>> Napisałem, ze dowiedzą się, ze sa niekompetentni.
    >>>
    >>> Im się wydaje, że robią się kompetentni...
    >>>
    >> Zeby stać się kompetentnym, trzeba sie najpierw dowiedzieć, ze sie jest
    >> niekompetentnym.
    >
    > Dowiedzenie się to za mało.

    Za mało do czego?

    > Interpretacja może być różna, wnioski
    > i skutki takoż.

    jasne. Ale należy założyć, ze spora grupa jezdzi jak wariaci bo wydaje im
    sie ze jezdza dobrze, ze nie stwarzaja zagrozenia etc.
    Wiec jak takiego uswaidomisz, ze mało umie to juz jest sukces.
    Jak go czegoś nauczysz, to nawet jak bedzie jezdził nadal szybko, to juz
    bedzie troch wiecej umiał. Ale najprawdopodobnie wiecej wiedząc i tak
    zweryfikuje swoje poglądy na jazde.
    Pozostaje grupa kretynów ktorym nie przemówisz - ale jaki ona stanowi %?

    no chyba ze zakładasz, ze ci co jezdza jak wariaci to wiedza ze jezdza jak
    wariaci ale jezdza BO TAK!

    Ja mimo wszystko nie wierze w samobójcze zapędy kierowców. Zabić sie moza
    na wiele innych sposobów nie ryzykując przykucia do łóżka przez reszte
    zycia.

    >>>> Z własnego doswiadczenia wiem, ze nic nie uczy tak pokory do
    >>>> samochodu, jak wpasc w poślizg i wypasc z drogi...
    >>>
    >>> Jednych uczy, innych nie i mowa o zdarzeniu w realnym świecie, a nie
    >>> w syntetycznych warunkach.
    >>
    >> Zgadza się.
    >> ale nie łudze sie, ze wszystkich da sie doprowadzić do normalności.
    >
    > Wszystkich to się nie da - nigdzie i nigdy. Zwróć uwagę, że ja pisałem
    > o szkoleniach dla kierowców w trakcie kursu i weryfikacji tego jak
    > reagują. J.F z Tomaszem Pyrą nagle wymyślili, że takie szkolenie można
    > robić nie wcześniej niż po roku, tymczasem z nawet z materiału otwarcia
    > wynika, że wypadki to najczęściej zdarzają się w pierwszym roku i mowa
    > była o UK, a nie Polsce.

    No to trzeba ograniczyc jazde tych w pierwszym roku.
    Gdzies ktos opisywał taki system.
    Pewnie, ze mozna czesc tego umiescic juz na kursie, ale na kursie wszystko
    jest takie nowe, ze trudno mi uwierzyc, ze kursant wiele z tego zapamieta.

    Co do badan - to niespecjalnie wierze w skutecznosc takowych. Ot dodatkowa
    możliwośc zarobku dla lekarzy a kto bedzie chciał to i tak dostanie
    zaswaidczenie.
    Swoja droga - co to sie porobiło z zawodem lekarza - praktycznie nie bywam,
    ale ja mi sie zdarza, to w poczekalni słysze rozmowy o prawie oficjalnych
    cennikach za L4...

    > Zresztą J.F pisze nielogicznie, ponieważ
    > wcześniej wynajdywał najróżniejsze usprawiedliwienia dla sprawcy
    > wypadku na Puławskiej/Malczewskiego, który jechał drogą z
    > pierwszeństwem i dowiedziono mu 130km/h, przez co zabił parę osób
    > w samochodzie zjeżdżającym ze skrzyżowania + chyba pieszego.
    > W materiale początkowym jest podobna sytuacja w 3 minucie - nie ma
    > żadnych wątpliwości w zakresie winy.
    >
    Tutaj nie ma miedzy nami sporu.
    Nie raz wypowiadałem sie, ze pierwszenstwo przejazdu to nie wszystko i ze
    jadac zbyt szybko, pomimo posiadania pierwszenstwa mozemy być sprawcami
    wypadku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: