  • Data: 2014-02-17 16:53:55
    Temat: Re: "Młodzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-17 16:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Maśląg n...@w...pl ...

    > Zeby stać się kompetentnym, trzeba sie najpierw dowiedzieć, ze sie jest
    > niekompetentnym.

    Dowiedzenie się to za mało. Interpretacja może być różna, wnioski
    i skutki takoż.

    > Zgadza się.
    > ale nie łudze sie, ze wszystkich da sie doprowadzić do normalności.

    Wszystkich to się nie da - nigdzie i nigdy. Zwróć uwagę, że ja pisałem
    o szkoleniach dla kierowców w trakcie kursu i weryfikacji tego jak
    reagują. J.F z Tomaszem Pyrą nagle wymyślili, że takie szkolenie można
    robić nie wcześniej niż po roku, tymczasem z nawet z materiału otwarcia
    wynika, że wypadki to najczęściej zdarzają się w pierwszym roku i mowa
    była o UK, a nie Polsce. Zresztą J.F pisze nielogicznie, ponieważ
    wcześniej wynajdywał najróżniejsze usprawiedliwienia dla sprawcy
    wypadku na Puławskiej/Malczewskiego, który jechał drogą z
    pierwszeństwem i dowiedziono mu 130km/h, przez co zabił parę osób
    w samochodzie zjeżdżającym ze skrzyżowania + chyba pieszego.
    W materiale początkowym jest podobna sytuacja w 3 minucie - nie ma
    żadnych wątpliwości w zakresie winy.