eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMitsubishi i-MiEV i Cross EclipseRe: Mitsubishi i-MiEV i Cross Eclipse
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Mitsubishi i-MiEV i Cross Eclipse
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <1...@m...org> <1kkpeh16fgvb4$.dlg@myjk.org>
    <a...@g...com>
    <1...@m...org> <5a57217d$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@m...org>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Mon, 15 Jan 2018 12:51:07 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <d...@m...org>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: AVG (VPS 180115-0, 2018-01-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 41
    Message-ID: <5a5c95a0$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 5.173.118.42
    X-Trace: 1516017056 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5145 5.173.118.42:1973
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 2094052751
    X-Received-Bytes: 3459
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2622628
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-01-11 o 21:43, Myjk pisze:
    > Thu, 11 Jan 2018 09:34:14 +0100, Trybun
    >
    >> Nie wiem jak u Mitsu, ale w niektórych elektrykach innych
    >> firm można wymieniać pojedyncze ogniwa baterii.
    > Ale koszty pewnie będą porażające.
    >
    > Tymczasem jutro oddaję "mewę". Przed chwilą udało mi się zajechać
    > akumulatory praktycznie do zera. Co ciekawe jeżdżenie tylko w polu ECO nie
    > zwiększyło wcale znacznie zasięgu, nadal przejechałem 60km, na koniec
    > trochę mocniej dusząc -- bo ten "kop" elektrycznego silnika bez żadnej
    > zwłoki, a jednocześnie w ciszy, frajdę mi daje niesamowitą. ;P
    >
    > Niemniej jednak to oznacza, że akumulatory się nadają na śmietnik. Nawet
    > już nie będę podłączać watomierza żeby testować ile tam wchodzi. Auto by
    > mnie zadowoliło, ale w takim stanie nie dam za nie więcej jak 5 tys. -- a
    > za tyle pewnie nie będą chcieli sprzedać. :P
    >
    > Dlatego już zaklepałem do testów Outlandera Plug-in. To jest hybryda z
    > możliwością podpięcia do gniazdka. Niby też ma na bateriach zasięg 50km, a
    > do tego klasyczną wolnossącą benzynę -- fuj, dodatkowo uważam że hybrydy to
    > ślepa uliczka. Ale te 50km na prądzie by mi wystarczyło nie pozbywając
    > jednocześnie pełnej funkcjonalności w razie konieczności i mógłbym
    > spokojnie wymienić klekota by w ponad 90% jeździć na prądzie.
    >

    Właśnie podobno że nie. Po to właśnie wprowadzili takie rozwiązanie aby
    nie zmuszać kierowców do jednorazowego i tym samym, dużego obciążania
    kieszeni.

    Ja niestety tego "kopa" nie odczuwałem, przypuszczalnie powodem był brak
    wrażeń akustycznych związanych z przyspieszaniem. Zresztą autko z którym
    miałem styczność w taki czy inny sposób wyścigówka nie jest. Ale potrafi
    zaskoczyć, szoferowi może się wydawać że dopiero rusza a na wskaźniku
    prędkości info że właśnie przekroczone zostało 120km/h. W sumie aby
    zająć jakieś bardziej zdecydowane stanowisko względem elektryków,
    musiałbym takie auto mieć trochę dłużej do dyspozycji.

    Także moim zdaniem hybryda to jakaś - pomyłka. Jakoś nie widzę
    zapotrzebowania w swoich autach na na elektryczny silnik..

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: