-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Mitsubishi i-MiEV i Cross Eclipse
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1...@m...org> <1kkpeh16fgvb4$.dlg@myjk.org>
<a...@g...com>
<1...@m...org> <5a57217d$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@m...org>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Mon, 15 Jan 2018 12:51:07 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <d...@m...org>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: AVG (VPS 180115-0, 2018-01-15), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 41
Message-ID: <5a5c95a0$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 5.173.118.42
X-Trace: 1516017056 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5145 5.173.118.42:1973
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 2094052751
X-Received-Bytes: 3459
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2622628
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-01-11 o 21:43, Myjk pisze:
> Thu, 11 Jan 2018 09:34:14 +0100, Trybun
>
>> Nie wiem jak u Mitsu, ale w niektórych elektrykach innych
>> firm można wymieniać pojedyncze ogniwa baterii.
> Ale koszty pewnie będą porażające.
>
> Tymczasem jutro oddaję "mewę". Przed chwilą udało mi się zajechać
> akumulatory praktycznie do zera. Co ciekawe jeżdżenie tylko w polu ECO nie
> zwiększyło wcale znacznie zasięgu, nadal przejechałem 60km, na koniec
> trochę mocniej dusząc -- bo ten "kop" elektrycznego silnika bez żadnej
> zwłoki, a jednocześnie w ciszy, frajdę mi daje niesamowitą. ;P
>
> Niemniej jednak to oznacza, że akumulatory się nadają na śmietnik. Nawet
> już nie będę podłączać watomierza żeby testować ile tam wchodzi. Auto by
> mnie zadowoliło, ale w takim stanie nie dam za nie więcej jak 5 tys. -- a
> za tyle pewnie nie będą chcieli sprzedać. :P
>
> Dlatego już zaklepałem do testów Outlandera Plug-in. To jest hybryda z
> możliwością podpięcia do gniazdka. Niby też ma na bateriach zasięg 50km, a
> do tego klasyczną wolnossącą benzynę -- fuj, dodatkowo uważam że hybrydy to
> ślepa uliczka. Ale te 50km na prądzie by mi wystarczyło nie pozbywając
> jednocześnie pełnej funkcjonalności w razie konieczności i mógłbym
> spokojnie wymienić klekota by w ponad 90% jeździć na prądzie.
>
Właśnie podobno że nie. Po to właśnie wprowadzili takie rozwiązanie aby
nie zmuszać kierowców do jednorazowego i tym samym, dużego obciążania
kieszeni.
Ja niestety tego "kopa" nie odczuwałem, przypuszczalnie powodem był brak
wrażeń akustycznych związanych z przyspieszaniem. Zresztą autko z którym
miałem styczność w taki czy inny sposób wyścigówka nie jest. Ale potrafi
zaskoczyć, szoferowi może się wydawać że dopiero rusza a na wskaźniku
prędkości info że właśnie przekroczone zostało 120km/h. W sumie aby
zająć jakieś bardziej zdecydowane stanowisko względem elektryków,
musiałbym takie auto mieć trochę dłużej do dyspozycji.
Także moim zdaniem hybryda to jakaś - pomyłka. Jakoś nie widzę
zapotrzebowania w swoich autach na na elektryczny silnik..
Następne wpisy z tego wątku
- 15.01.18 14:15 Myjk
- 15.01.18 16:32 Zenek Kapelinder
- 15.01.18 17:27 Myjk
- 15.01.18 18:14 J.F.
- 15.01.18 18:23 Zenek Kapelinder
- 15.01.18 18:40 Zenek Kapelinder
- 15.01.18 18:48 J.F.
- 15.01.18 19:02 Zenek Kapelinder
- 15.01.18 19:24 J.F.
- 15.01.18 19:28 Trybun
- 15.01.18 20:13 Zenek Kapelinder
- 15.01.18 21:10 Myjk
- 15.01.18 21:29 Zenek Kapelinder
- 16.01.18 10:29 Myjk
- 16.01.18 14:34 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A