-
Data: 2018-01-15 14:15:14
Temat: Re: Mitsubishi i-MiEV i Cross Eclipse
Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Mon, 15 Jan 2018 12:51:07 +0100, Trybun
> Właśnie podobno że nie. Po to właśnie wprowadzili takie rozwiązanie aby
> nie zmuszać kierowców do jednorazowego i tym samym, dużego obciążania
> kieszeni.
Ale tak realnie to przeciętny kierowca przejezdża w dzień powszedni nie
więcej niż 60km. Od bidy nawet ten miev z uszkodzonymi bateriami (albo może
po prostu w trybie serwisowym :P) by większość zadowolił. Inna sprawa,
muszę przyznać, że to pilnowanie poziomu energii nie było niestety
komfortowe -- ale to pewnie dlatego że nie znałem realnych możliwości,
wszystko było zagadką.
> Ja niestety tego "kopa" nie odczuwałem, przypuszczalnie powodem był brak
> wrażeń akustycznych związanych z przyspieszaniem.
U mnie wręcz przeciwnie -- brak hałasu potęgował wrażenia przyśpieszenia do
tego stopnia, że nie potrafiłem ocenić jak szybko jadę (znaczy włąśnie
myślałem że jadę znacznie wolniej). Zresztą to nie tylko wrażenie, bo
moment obrotowy było czuć, do 60 większość aut zostawała w tyle. Znaczy ja
wiem że nikt się nie ścigał, ale to tym bardziej pokazuje że przeciętny
kierowca nie potrzebuje wyjątkowych parametrów i taka taczka by w
zupełności wystarczyła, szczególnie do miasta i na krótkie odcinki.
Jednak najbardziej podobał mi się tryb regeneracji, nie że to jakaś
ekologia -- ale przejechanie 30km bez dotykania pedału hamulca to genialna
sprawa. ;)
> Zresztą autko z którym
> miałem styczność w taki czy inny sposób wyścigówka nie jest. Ale potrafi
> zaskoczyć, szoferowi może się wydawać że dopiero rusza a na wskaźniku
> prędkości info że właśnie przekroczone zostało 120km/h. W sumie aby
> zająć jakieś bardziej zdecydowane stanowisko względem elektryków,
> musiałbym takie auto mieć trochę dłużej do dyspozycji.
Czym jeździłeś, przypomnisz?
> Także moim zdaniem hybryda to jakaś - pomyłka. Jakoś nie widzę
> zapotrzebowania w swoich autach na na elektryczny silnik..
Ja jak najbardziej widzę zapotrzebowanie na elektryczny silnik -- znacznie
ponad 90% bym jeździł na prądzie. Podobnie moja żona. Realnie to jedyną
przeszkodą jest abstrakcyjnie wysoka cena. Jeśli taki nowy Outlander PHEV
kosztuje ponad 200 tys. zł... a dobrze utrzymany po 4 latach ponad 90 tys.
to już masakra deczko.
Wracając jednak do mieva -- pierwszy wypust kosztował abstrakcyjne
pieniądze, bo około 160 tys. zł. Obecnie mogą ściągnąć to samo auto za 120.
Ceny zatem, niemrawo, ale jednak spadają. W zachodnich państwach nie
dopłacają do górników tylko do elektryków, to ceny niższe i za 90 można
kupić taką taczkę wraz z przywilejami. Czekam co tam Tesla 3, i najbliższe
prace w temacie akumulatorów, pokażą.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 15.01.18 16:32 Zenek Kapelinder
- 15.01.18 17:27 Myjk
- 15.01.18 18:14 J.F.
- 15.01.18 18:23 Zenek Kapelinder
- 15.01.18 18:40 Zenek Kapelinder
- 15.01.18 18:48 J.F.
- 15.01.18 19:02 Zenek Kapelinder
- 15.01.18 19:24 J.F.
- 15.01.18 19:28 Trybun
- 15.01.18 20:13 Zenek Kapelinder
- 15.01.18 21:10 Myjk
- 15.01.18 21:29 Zenek Kapelinder
- 16.01.18 10:29 Myjk
- 16.01.18 14:34 Zenek Kapelinder
- 16.01.18 14:52 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A