-
Data: 2013-04-02 00:31:53
Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Mon, 1 Apr 2013 18:52:04 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> Hello J.F.,
>
> Monday, April 1, 2013, 6:46:31 PM, you wrote:
>
>>>> Ale hamulce jakie ?
>>>> Mowiac szczerze to nie widze powodu, aby tarczowe hamulce ze wspomaganiem
>>>> byly jakos istotnie gorsze od innych samochodow ... wiec co oni tam sp* ?
>>> Stalowe tłoczki zapiekały się w aluminiowych zaciskach.
>> Ale to typowy zestaw, wiekszosc samochodow tak ma.
>> Jakies zle aluminium ? Czy zly plyn ?
>> No i na tescie by raczej wyszlo dobrze, skoro auto nowe ..
>>>> Troche poldkami przejechalem, nie przypominam sobie "tragicznych hamulcow".
>>> Musiałeś powoli jeździć. W starym Poldku naprawdę był problem po
>>> hamowaniu ze 140+.
>> Moze z wieksza wyobraznia jezdze, bo raczej nie mam takich gwaltownych
>> hamowan. No i wtedy ciezarowki raczej nie zajezdzaly drogi na autostradzie
>> :-)
>
> Zawsze zajeżdżały. Albo nie chciały na prawy zjeżdżać za czasów, gdy
> Poldkiem jeździłem ;)
>
>> Ale znow - w czym problem ? Fading klockow ? Material ten sam co na inne
>> pojazdy, fakt ze te inne to 140+ rzadko jezdzily.
>
> Nie mam pojęcia - pedał twardy, zero hamowania. ZERO totalne - można
> było fotel połamać a nie działały. Dopóki trzymałeś za pierwszym
> razem, to hamowało ale wystarczyło choć na chwile odpuścić i dupa
> blada.
W tym samochodzie hydraulika była chyba mocno niedowymiarowana jeśli chodzi
o hamulce, a wszystko bazowało na silnym wspomaganiu.
I jak podciśnienie w serwo spadło (a przy pulsacyjnym hamowaniu z wyższych
prędkości spadało) to zostawało się bez hamulców.
Zresztą z tego chyba wynika mocno opóźnione hamowanie w tym samochodzie -
można go z całej siły depnąć, a hamulec dopiero zaczyna się rrozkręcać z
siłą hamowania. W końcu koła się zablokują, ale po pewnym czasie.
Swoją drogą historia chyba zatoczyła koło bo podobnie zbudowane układy
hamulcowe widują w zupełnie nowych pojazdach.
Same hamulce całkiem fajnie, przyczepić się nie można, ale bez wspomagania
po prostu bez szans na cokolwiek więcej niż spowalnianie.
Tylko że teraz te układy wspomagania chyba jakieś sporo lepsze, bo jadąc ze
sprawnym wspomaganiem nie jest to żadnym problemem.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.04.13 00:34 Tomasz Pyra
- 02.04.13 00:36 Tomasz Pyra
- 01.04.13 23:39 J.F.
- 01.04.13 23:42 J.F.
- 02.04.13 00:48 Tomasz Pyra
- 01.04.13 23:50 Robert Rędziak
- 02.04.13 01:05 Tomasz Pyra
- 02.04.13 00:21 J.F.
- 02.04.13 00:26 J.F.
- 02.04.13 00:26 Robert Rędziak
- 02.04.13 00:28 RoMan Mandziejewicz
- 02.04.13 00:30 RoMan Mandziejewicz
- 02.04.13 01:35 Tomasz Pyra
- 02.04.13 00:43 k...@g...com
- 02.04.13 00:55 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą