eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • Data: 2013-04-01 19:31:38
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hello Robert,

    Monday, April 1, 2013, 7:25:04 PM, you wrote:

    >> I co z tego że
    >> silnik na trzech podporach? A nic. Przez to silnik był krótszy,
    >> mniej ważył niż taki na pięciu podporach. Ciekawe że ten niby
    >> gówniany silnik na trzech podporach i z gaźnikiem mniej palił
    >> niż jego dzisiejszy odpowiednik.
    > Acha. Orgia grzechoczących panewek gratis, a motor był tak
    > lekki, że po włożeniu K16, nagle zniknęło 15kg masy własnej
    > pomimo pięciu podpór, głowicy DOHC i rozbudowanego osprzętu.

    K16 miał aluminiowy blok i był silnikiem zupełnie nowej konstrukcji.
    Graj fair, proszę.

    > To ile Ci palił Polonez w mieście? 8?

    Mi tyle palił.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: