  • Data: 2013-03-25 13:59:51
    Temat: Re: Mit o wyższości samochodów dostawczych nad osobowymi
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-25 11:44, Janko Muzykant pisze:

    > Trochę Ci to nie wyszło. Zamiast rozważać przykładowe kadry, rozważałeś
    > parametry... no właśnie, teologiczne :)

    A kto twierdzi, że zamiast? :-) Żeby daleko nie szukać, to w wiadomości
    na jaką mi odpowiadasz poruszam ten temat :-D

    > Uwierz, że producent wrzucając to między sygnały z matrycy, a kartę
    > pamięci zrobi to lepiej, bo ma trochę danych, które nam się nie śniły.

    Pewnie tak jest. Zresztą widzę w swoim aparacie, że firmware radzi sobie
    lepiej z np. odszumianiem niż ACR.

    > Przejdzie Ci.

    Zobaczymy. Póki co stan ten trwa od wielu lat z przerwą :-)

    > Piętro wyżej masz napisane. Prościej się nie da.

    Screenshot please. Nie widzę w ACR żadnych parametrów eksportu dla
    JPG/TIFF. Okna aplikacji u mnie wyglądają tak jak na tej serii zdjęć:

    http://adobe-camera-raw.en.softonic.com/images-video

    Marek