eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMimo, że jest sucho i pogodnie, to opony letnie już nie trzymająRe: Mimo, że jest sucho i pogodnie, to opony letnie już nie trzymają
  • Data: 2010-10-29 15:09:05
    Temat: Re: Mimo, że jest sucho i pogodnie, to opony letnie już nie trzymają
    Od: "Maciek" <k...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba pora zmieniac opony na zimowe, choć za oknem pięknie słońce świeci.
    > Będzie poprawa podczas takich samych warunków na tej samej drodze, czy
    > raczej nie?

    Raczej nie ale chyba nikt sensownie Ci na to pytanie nie odpowie gdyz nie
    jest wrozka. Opona oponie nie rowna. Pamietam jak mialem jakies letnie nowe
    BFGoodrich, slizgaly sie cholery na wszystkim, jesienia byl strach jezdzic
    przy temp <10C a zimowki sprawowaly sie b.dobrze w porownaniu do nich.
    Teraz np. po zmianie z Goodyear EfficientGrip na Frigo 2 ogolnie jest
    pogorszenie ale w moim odczuciu nie diametralne. Po miescie mam dodatkowy
    amortyzator na dziury ;-) Na autostradzie przy znacznych predkosciach daja
    rade, bez smierci w oczach.

    Maciek