  • Data: 2016-01-09 00:09:22
    Temat: Re: Mikrokontrolery przyjazne dla amatorów
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 8 Jan 2016 18:59:13 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Dlaczego? STM supportuje w większości cpu jtag, dorzucasz openeocd
    + gdb
    > i masz de facto pelny debug pod czym chcesz.

    > Chyba wszystkie army z tej okolicy debuguje się identycznie i
    raczej
    > *niczego* nie brakuje, może poza sprzetowymi pułapkami

    Zastanawia mnie bardzo często ostatnio używany argument "łatwości
    debugu". Praktycznie nigdy nie miałem potrzeby debugować (a
    programuje unices, mcu 8 i 32bit}. Serio średnio tak wszyscy kiepsko
    teraz programują, że bez debuga ani rusz, wręcz staje się to
    kryterium wyboru narzędzi/platformy??

    --
    Marek