  • Data: 2013-01-02 18:21:53
    Temat: Re: Mikrofala
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irek N." napisał w wiadomości grup
    PeJot pisze:
> [...]

    Nie widze.
    http://www.electrolux.pl/Pomoc-techniczna/Instrukcje
    -obslugi/
    EMS20400S

    Sie zastanawiam czy nie wsadzili rusztu od czego innego, ale niby w
    reklamowkach podaja ze ruszt do grilla jest ..

    >Ale nawet jak jest, no to co.... Co się może stać. Drut z parszywego
    >materiału, bardzo duże oczka, nie sądzę aby jakiś rezonans się
    >załapał.

    ruszt okragly, a druty w jedna strone. Kazde oczko inne - czyli
    wieksza szansa na rezonans.
    Ale moze dobrze dobrali i takiego jak trzeba to nie ma.

    >Ja wkładam i nie przejmuję się - nic się nie dzieje.
    >Łyżek i widelców też nie wyciągam, w ogóle im to nie przeszkadza. To
    >nie pole magnetyczne, żeby podgrzać.

    Ale wsadzales zarowke kuchenki ? Albo plyte CD ?

    Inna sprawa ze to jednak 2 mm - nawet jak sie podgrzeje, to mieso
    bedzie lepiej przypieczone :-)

    J.