  • 41. Data: 2009-11-03 22:36:25
    Temat: Re: Migoczące lampki - czyli Boże Narodzenie cały rok
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 02 of Nov 2009 21:59, quish wrote:

    > chodziło mi raczej o powierzchnię po której jeździ, nie o platformę
    > programową...

    Obśmiałem się :-) Faktycznie jeśli chodzi o platformę to używa się
    raczej kalki z angielskiego - "chodzi _pod_ wszystkim" a nie _na_

    --
    nb

  • 42. Data: 2009-11-04 21:15:28
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba nb napisała na pl.comp.pecet:

    > Jeśli nogi się nie poprzecierają to są
    > niezniszczalne.

    W mojej po 2 latach padł styk z lewego przycisku. Szkoda mi jej było,
    więc poszedłem do sklepu z częściami i dopasowałem coś podobnego,
    działam na niej do teraz :]

    Mysz kosztowała 35zł.

    Marcin Kocur

  • 43. Data: 2009-11-05 00:02:44
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Marcin Kocur pisze:

    > W mojej po 2 latach padł styk z lewego przycisku. Szkoda mi jej było,
    > więc poszedłem do sklepu z częściami i dopasowałem coś podobnego,
    > działam na niej do teraz :]
    >
    > Mysz kosztowała 35zł.

    No to fajnie.
    Teraz już wiem dlaczego musze często zmieniać myszy. Nóżki się
    przecierają. Jeżdżę myszą po gołym blacie drewnianego biurka. Na podkładce
    strasznie tępo chodzi, Znowu muszę kupić nową, bo zaczyna być męcząca.

    --
    animka

  • 44. Data: 2009-11-07 19:02:17
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > W mojej po 2 latach padł styk z lewego przycisku. Szkoda mi jej było,
    > więc poszedłem do sklepu z częściami i dopasowałem coś podobnego,
    > działam na niej do teraz :]

    Styki są w większości myszy takie same, więc można przełożyć z jakiejś
    starej-nie-wyrzuconej.

    --
    Azarien

  • 45. Data: 2009-11-13 22:55:26
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> wrote in message
    > Teraz już wiem dlaczego musze często zmieniać myszy. Nóżki się przecierają. Jeżdżę
    > myszą po gołym blacie drewnianego biurka. Na podkładce strasznie tępo chodzi, Znowu

    > muszę kupić nową, bo zaczyna być męcząca.

    komplet sliderow na allegro kosztuje grosze

  • 46. Data: 2009-11-13 23:15:36
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    tg pisze:
    > "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> wrote in message

    Znowu

    > komplet sliderow na allegro kosztuje grosze

    Zaraz zajrzę na Allegro, bo nie wiem co to jest slider.

    --
    animka

  • 47. Data: 2009-11-13 23:18:57
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    tg pisze:
    > "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> wrote in message

    Znowu

    > komplet sliderow na allegro kosztuje grosze

    No tak, rzeczywiście do wyboru, do koloru ;-)
    http://allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string=sli
    der

    --
    animka

  • 48. Data: 2009-11-13 23:23:21
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Animka pisze:

    > No tak, rzeczywiście do wyboru, do koloru ;-)
    > http://allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string=sli
    der

    http://allegro.pl/item803272148_twoja_mysz_sliska_ja
    k_lod_slizgacze.html

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 49. Data: 2009-11-14 11:40:52
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Artur Frydel pisze:

    > Ale inwazyjne :) Jezeli sprzet jest na gwarancji, to malowanie go farba moze
    > byc problematyczne w przypadku ewentualnych napraw (nie do takich pierdol
    > gwarant potrafi sie przyczepic).
    > Zaklejenie diody tasma przylepna (popularnym czarnym przelepcem) jest IMO
    > najlepsza metoda.

    Spróbuj z korektorem - jest imo mniej inwazyjne, niż taśma klejąca - dwa
    drapnięcia paznokciem i złazi ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 50. Data: 2009-11-14 11:42:42
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    quish pisze:

    > No patrz. A laserówki a4techa'a nie świecą, kosztują ~30 zł i moim
    > zdaniem leżą w łapie lepiej niż przepłacone logitechy. O tym że działają
    > prawie na wszystkim wspominać nie warto.

    Ja ponad dwa lata temu kupiłem chyba za 17PLN myszkę w ... Biedronce.
    Nic nie świeci, chodzi genialnie, zwijany przewód, używana na codzień,
    fajnie programowalne przyciski... jedna z wygodniejszych
    i dokładniejszych myszy, jakie miałem :)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)