  • 51. Data: 2009-11-14 11:45:25
    Temat: Re: Migoczące lampki - czyli Boże Narodzenie cały rok
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    kamil pisze:
    > "Piotr Gogolewski" <d...@p...pl> wrote in message

    > Malo kto sypia w serwerowni, a nawet gdyby sie zdecydowal - temperatura i
    > halas beda znacznie wiekszym zmartwieniem, niz diody. :-)

    ... śmiej się... jako dzieciak pracowałem przy monitoringu pewnego
    systemu (w pomieszczeniu piszczało 7 modemów zbierających zamówienia).
    Pracowałem też na nocki, nie raz przyciąłem komara na nocnej zmianie.
    Po pół roku nie mogłem w domu spać, jeżeli nie włączyłem komputera
    (wtedy zasilacze nie były takie ciche, jak dzisiaj...).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)