  • 1. Data: 2009-10-27 08:43:48
    Temat: P4 3.4 i jego odpowiednik Core2duo
    Od: Rafał <b...@g...pl>

    Zmieniam platformę P4 na Core2duo.
    Okres OC i bezustannej pogoni za szybkością mam już za sobą.
    Teraz rajcują mnie komputery ciche i zimne.

    Jaki procesor kupić, aby jego wydajność nie była mniejsza od tego co
    miałem?

    A miąłem i jeszcze mam procek P4 3.4 Northwood.

  • 2. Data: 2009-10-27 09:28:26
    Temat: Re: P4 3.4 i jego odpowiednik Core2duo
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Jaki procesor kupić, aby jego wydajność nie była mniejsza od tego co
    > miałem?

    E5200 będzie dużo szybszy od tego P4 i przy tym się zbytnio nie nagrzeje.
    E3200 będzie szybszy też.

  • 3. Data: 2009-10-27 15:12:28
    Od: "Kante" <K...@o...pl>

    > Zmieniam platformę P4 na Core2duo.
    > Okres OC i bezustannej pogoni za szybkością mam już za sobą.
    > Teraz rajcują mnie komputery ciche i zimne.

    ta podobnie jak u mnie

    > Jaki procesor kupić, aby jego wydajność nie była mniejsza od tego co
    > miałem?
    >
    > A miąłem i jeszcze mam procek P4 3.4 Northwood.

    jakiś czas temu przesiadłem się z P4 Northwood 3GHz na defaultowy E4400 2GHz
    i to rakieta w porównaniu do poprzednika P4

  • 4. Data: 2009-10-27 19:22:16
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Tue, 27 Oct 2009 09:43:48 +0100, Rafał napisał(a):

> [...]
    > miałem?
    >
    > A miąłem i jeszcze mam procek P4 3.4 Northwood.

    Nawet najwolniejszy (z dostępnych teraz) czyli E3200 będzie dużo szybszy (i
    przy okazji zupełnie zimny).