  • 1. Data: 2009-10-27 07:24:00
    Temat: nowy komp...czy to juz czas..?
    Od: "Michass" <l...@i...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów;
    Chcialbym poznac opinie na temat sensowności wymiany sprzetu;
    Teraz mam athlon 3000 + 2gb ram + 6800agp + chief360
    chcialbym wymienic na jakiegos Amd 420/435 + GA-M61PME + 2GB ram.... po
    swietach jakis 9600/8800 ale raczej bez zmiany zasilacza; moglbym na to
    wydac max 600zl bez grafiki

    kompa obecnie uzywam do Office/Internetu/Filmow/ teraz juz raczej starszych
    gier typu COD/Wiedzmin/Warcraft, mam Windowsa XP w orginale i
    raczej srednio chce go zamienic na jakis inny system

    (do nowych gier mam x360+lcd)

  • 2. Data: 2009-10-27 07:41:23
    Temat: Re: nowy komp...czy to juz czas..?
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Michass tak oto obwieścił(a):

    > kompa obecnie uzywam do Office/Internetu/Filmow/ teraz juz raczej starszych
    > gier typu COD/Wiedzmin/Warcraft, mam Windowsa XP w orginale i
    > raczej srednio chce go zamienic na jakis inny system

    I chcesz używać do czegoś więcej czy obecnie coś Ci nie chodzi tak jakbyś
    chciał?

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?