  • 31. Data: 2009-10-29 15:52:59
    Temat: Re: Migoczące lampki - czyli Boże Narodzenie cały rok
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "KILu" <b...@w...pl> wrote in message news:hcccb1$448$1@inews.gazeta.pl...

    > Dwa malo jaskrawe kolory, miganie/swiecenie/wygaszenie. Mi wystarcza.
    > Zdecydowanie wole to, niz choinke.

    Tez tak lubie, odnosilem sie do przydatnosci wszystkich zielonych.

  • 32. Data: 2009-10-29 19:58:26
    Od: Piotr Gogolewski <d...@p...pl>

    Wskutek reakcji <4ae6c4f7$1@news.home.net.pl>
    z molekułą DooMiniK powstało:
    [...]
    > Czy tylko ja jestem przewrażliwiony na punkcie ogromnej ilości diód,
    > które w obecnym sprzęcie elektronicznym potrafią zrobić dyskotekę
    > w nocy?
    >
    > Rozumiem, że to dodatkowy koszt - ale moim zdaniem każdy taki sprzęt
    > powinien mieć możliwość WYŁĄCZENIA tego.

    Dziurkacz do papieru + folia aluminiowa. Uzyskane krążki podkleić za
    pomocą folii samoprzylepnej w stosownych miejscach. Estetyczne (jeśli
    dobierzemy stosoną folię i działa jak diabli (ja akurat diody lubię,
    z tym że tylko tam, gdzie są *potrzebne*, znaczy się do dysków/
    ethernetu w sprzęcie nieco większym niż domowe blaszaki, do portów
    w 19" switchach - to dopiero choinki, :-> zawału byś dostał, etc...
    :)).

    --
    Piotr Gogolewski -{ Serwis "Docent OnLine" http://www.chemia.px.pl }-
    -{ klucz PGP & Geek Code: mail d...@p...net,pl -s"get pgp" }-

  • 33. Data: 2009-10-30 00:43:02
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 27 of Oct 2009 21:27, KILu wrote:

    > Nie tylko Ty. Swoja droga im nizsza polka, z jakiej pochodzi sprzet
    > (oraz im ten sprzet nowszy), tym wiecej roznokolorowych, walacych po
    > oczach diod. Moj maly, prywatny bunt polega na unikaniu takich choinek
    > - da sie, nie kazdy sprzet na rynku probuje udawac Enterprise. A jesli
    > juz udaje... coz - pozostaje tasma, flamaster lub rezystor.
    > Ciekawe, kiedy sie ta moda zmieni... a powinna, wszak tyle sie
    > ostatnio mowi o oszczedzaniu energii.

    W tym roku chciałem kupić tanią nieświecącą mysz i było tak samo
    jak w 2006. Wybór niemal zerowy. Najtańszy klasyczny logitech za 40 zł.

    --
    nb

  • 34. Data: 2009-10-31 14:53:39
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Piotr Gogolewski" <d...@p...pl> wrote in message

> [...]
    > ethernetu w sprzęcie nieco większym niż domowe blaszaki, do portów
    > w 19" switchach - to dopiero choinki, :-> zawału byś dostał, etc...

    Malo kto sypia w serwerowni, a nawet gdyby sie zdecydowal - temperatura i
    halas beda znacznie wiekszym zmartwieniem, niz diody. :-)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 35. Data: 2009-10-31 16:07:56
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > W tym roku chciałem kupić tanią nieświecącą mysz i było tak samo
    > jak w 2006. Wybór niemal zerowy. Najtańszy klasyczny logitech za 40
    > zł.

    Kup mysz za 12 zł, rozkręć ją i wytnij diodę. Bo na gwarancji chyba ci
    specjalnie nie zależy?

    --
    Azarien

  • 36. Data: 2009-11-01 02:48:00
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sat 31 of Oct 2009 17:07, Wiktor S. wrote:

    > Kup mysz za 12 zł, rozkręć ją i wytnij diodę.

    Rozkręciłem jedną. Dioda niezbędna do tego by mysz można było
    nazwać optyczną, robi również za dyskotekę. Czyli nie tędy droga.

    --
    nb

  • 37. Data: 2009-11-01 21:00:31
    Od: quish <q...@i...pl>

    nb pisze:

    > Rozkręciłem jedną. Dioda niezbędna do tego by mysz można było
    > nazwać optyczną, robi również za dyskotekę. Czyli nie tędy droga.

    No patrz. A laserówki a4techa'a nie świecą, kosztują ~30 zł i moim
    zdaniem leżą w łapie lepiej niż przepłacone logitechy. O tym że działają
    prawie na wszystkim wspominać nie warto.
    Pozdr4all

  • 38. Data: 2009-11-02 01:20:42
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sun 01 of Nov 2009 22:00, quish wrote:

    > No patrz. A laserówki a4techa'a nie świecą, kosztują ~30 zł i moim
    > zdaniem leżą w łapie lepiej niż przepłacone logitechy.

    Ta którą rozkręcałem to właśnie A4 "OPTO 013". Lepiej leży w mojej
    łapie niż logitechy. A myszy A4 to moim zdaniem mają najlepszy
    wskaźnik jakość/cena. Jeśli nogi się nie poprzecierają to są
    niezniszczalne.

    > O tym że
    > działają prawie na wszystkim wspominać nie warto.

    Ja mam zawsze PS2 i zawsze działaja.

    --
    nb

  • 39. Data: 2009-11-02 20:59:28
    Od: quish <q...@i...pl>

    nb pisze:

> [...]
    > łapie niż logitechy. A myszy A4 to moim zdaniem mają najlepszy
    > wskaźnik jakość/cena. Jeśli nogi się nie poprzecierają to są

    chodziło mi raczej o powierzchnię po której jeździ, nie o platformę
    programową...

  • 40. Data: 2009-11-03 21:17:14
    Od: "Marcin" <n...@n...de>

    Witam

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > funkcjach, ale wszystkie sa neutralnie zielone (ew. pomaranczowe) i nie
    > daja po oczach. Troche inna polityke ma Toshiba - w "domowych" laptopach
    > tej marki rowniez diody maja neutralny, bialy kolor i nie raza, za to jest
    > ich cala masa - nawciskali je gdzie tylko sie dalo.
    >
    > Kontrprzykladem moga byc chociazby najprostsze Asusy EEE. Nie dosc, ze
    > diody sa w wyjatkowo nieprzemyslanym miejscu (podczas pracy zaslania sie
    > je reka - a czesto chcialbym wiedziec czy np. dysk twardy cos w danej
    > chwili czyta), to jeszcze prawie kazda ma inny, jaskrawy kolor (niebieska,

    Chyba problemem jest to, ze producenci chca sprzedawac sprzet
    klasy "business" w wyzszych cenach niz domowy.
    W wielu wypadkach by wystrczyl ten domowy, ale mnostwo
    swiecacych diod w tanim sprzecie moze zachecic po siegniecie
    po sprzet drozszy.
    Podobnie w laptopach jest IMHO z matrycami.
    W tanszych modelach praktycznie nie wystepuja juz matowe,
    (niedawno szukalem i chociaz znalzlem lenovo thinkpad sl500,
    to wybor jest bardzo maly)
    do tego obudowy w tanszych modelach sa ladnie
    blyszczace dopoki sie ich nie dotyka.
    Zupelnie inaczej jest z drozszymi modelami, np:
    Dell Lallitiude czy HP EliteBook. Tam sie nic nie
    blyszczy, matryca matowa. Po prostu komputer
    do pracy.

    Pozdrawiam,
    Marcin