  • Data: 2023-03-06 20:07:31
    Temat: Re: Miernik napięcia
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-03-06 o 13:26, Janusz pisze:

    > Nawet nie wiedziałem że takie jest,

    Jak postanowiłem się przesiąść z Protela na KiCada to miałem parę pytań
    i tak tam trafiłem. Ludzie mi pomogli. Potem zauważyłem, że śledząc
    forum znajduję odpowiedzi na pytania, na które jeszcze sam się nie
    natknąłem. Potem się okazało, że czasem nowi użytkownicy zadają pytania
    na które ja mogę odpowiedzieć. I tak jakoś zajrzenie tam przy każdym
    włączeniu komputera stało się rutyną (uzależnieniem ?).

    KiCad pośrednio skłania do użycia FreeCADa. Też miałem parę pytań, ale
    jakoś nie wciągnąłem się głębiej - nie moja bajka. Mam problemy z
    intelektualnym ogarnięciem FreeCADa. Niby umiem sobie zrobić modele 3D
    elementów, ale cały czas nie rozumiem co tak właściwie w drzewie
    projektu się dzieje i dlaczego przed eksportem modelu mam wykonać to czy
    tamto.
    P.G.