  • Data: 2023-03-11 09:58:30
    Temat: Re: Miernik napięcia
    Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.03.2023 o 09:55, Janusz pisze:
    > Te od wzmacniaczy mają małą wydajność, byle żarówki nie zaświecą.

    Prawda. Mam 4 sztuki, na dwu miernik pokazuje 12V z groszami na
    pozostałych 8V z groszami, probówka z żarówki przy żadnym się nie sprawdza.

    > No własnie, a może masz różnicę potencjałów między anteną a
    > dekoderem/TV i ci niszczy on ścieszki na płytce wzmacniacza
    > antenowego? bo spalić wzmacniacz to raczej niemożliwe, ten zasilacz
    > zamiast 12V musiałby dawać znacznie więcej, bo np stabilizator
    > wewnątrz się uszkodził na zwarcie co jest mozliwe.

    > To może poszukaj takiego wzmacniacza i daj do anteny?
    > Chociaż jak widzę na aledrogo to jakaś sieczka, same wzmacniacze kablowe,
    > może takiego wypróbuj
    > https://allegro.pl/oferta/1szt-wzm-ant-20db-lna166-5
    g-bez-zaklocen-lte-12823874278

    Czyli proponujesz wzmacniacz 5V, o ile coś takiego w ogóle jest na rynku
    i do zasilania wykorzystać tylko zasilanie tunera a `la 5V?  Pomysł
    wydaje się logiczny, pod warunkiem że znajdę gdzieś taki wzmacniacz.