  • 181. Data: 2012-02-20 16:32:18
    Temat: Re: Miejsca dla inwalidów pod hipermarketem są marnotrastwem
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    > W mroźny czy deszczowy dzień? Ani przyjemne ani lekkie, szczególnie
    > jeśli musisz wypakować się na ciasnym miejscu. Jakie masz doświadczenia
    > w tym temacie?

    Ale po co w mroźny czy deszczowy dzień wyciągać dzieci z ciepłego domu
    i narażać na przeziębienie albo złapanie jakiegos paskudnego wirusiska
    w markecie?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 182. Data: 2012-02-20 16:36:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ale po co w mroźny czy deszczowy dzień wyciągać dzieci z ciepłego domu
    > i narażać na przeziębienie albo złapanie jakiegos paskudnego wirusiska
    > w markecie?

    Rozumiem, że zawsze miałeś teściową pod ręką ale nie wszyscy mają takie
    udogodnienia.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 183. Data: 2012-02-20 16:39:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 16:31:53 +0100 osobnik zwany yabba
    wystukał:

    > Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Kiedyś było tak, że pracownik ochrony z licencją mógł legitymować osoby
    > na chronionym terenie.

    żaden market nie zatrudni ochroniarza z licencją do pilnowania parkingu.
    Nieopłacalne.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 184. Data: 2012-02-20 16:41:27
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 16:31:53 +0100 osobnik zwany yabba
    > wystukał:

    > żaden market nie zatrudni ochroniarza z licencją do pilnowania parkingu.
    > Nieopłacalne.

    Oczywista oczywistość, o której nawet nie pisałem.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 185. Data: 2012-02-20 16:41:49
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/02/2012 15:24, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    > To z kolei podłoże kulturowe. No i jak tak dużo ich to tym bardziej
    > powinny być dla nich miejsca.

    I w wielu miejscach są, od pociągów po linie lotnicze, w której możesz
    wykupić fotele w których grube osoby zmieszczą się wygodnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 186. Data: 2012-02-20 16:42:20
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/02/2012 15:23, AZ wrote:

    > Parkingi są podzielone na rzędy, stań na skraju takiego rzędu i już. W
    > czym problem?
    >>
    > Ale jak obok jak stoisz na ostatnim miejscu?

    Albo trzy ulice dalej, tak będzie najbezpieczniej.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 187. Data: 2012-02-20 16:43:04
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/02/2012 15:36, DoQ wrote:

    > Rozumiem, że zawsze miałeś teściową pod ręką ale nie wszyscy mają takie
    > udogodnienia.

    Jaką znów teściową, matka ciągała go za rękę na bazar po kartofle całe
    dzieciństwo, stąd ma traumę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 188. Data: 2012-02-20 16:43:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości grup
    On 19/02/2012 18:47, J.F. wrote:
    > http://maps.google.com/maps?hl=pl&ie=UTF8&ll=51.1414
    04,17.086567&spn=0.000867,0.002004&sll=37.0625,-95.6
    77068&sspn=35.821085,65.654297&fll=51.141404,17.0865
    67&fspn=0.000867,0.002004&z=19

    >Po pierwsze akurat sporo z tych miejsc jest zajęte, szkoda mi trochę
    >życia na liczenie, ale procent zajętych miejsc dla inwalidów będzie
    >pewnie podobny do pozostałych patrząc na ten praktycznie pusty
    >parking po prawej stronie.

    Akurat mam wrazenie ze na tym ujeciu zadne nie jest zajete.
    Troche sie mylilem - nie w kazdym rzadku 2 miejsca zarerwowane.

    Dopiero kawalek w prawo widze dwa miejsca zajete ... ciekawe czy przez
    uprawnionych :-)

    Po lewej jest chyba wiecej zajetych - ale tam inny sklep, tam i
    parking wypchany.

    J.

    Po drugie o wiele większym problemem na tym konkretnym zdjęciu są
    kretyni parkujący w dwóch zatoczkach na raz, pod kątem albo nawet jak
    dwa duże vany - na czterech miejscach na raz. Naliczyłem kilkanaście
    samochodów zajmujących więcej, niż jedna zatoczka.

    Brak miejsc dla rodziców z dziećmi już pominę, na szczęście w polsce
    nie
    mieszkam i każdy market ma zakichany obowiązek pomalować szerokie
    zatoczki w tym celu, bo jakoś nie wyobrażam sobie wygodnego wyciągania
    małego dzieciaka w tym chaosie jaki pokazałeś.

    Zajmij ty się chłopie lepiej przyklejaniem karnych kutasów, bo ciołki
    parkingowe są tam poważniejszymi problemami niż inwalidzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 189. Data: 2012-02-20 16:48:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-02-2012 16:43, kamil pisze:

    > Jaką znów teściową, matka ciągała go za rękę na bazar po kartofle całe
    > dzieciństwo, stąd ma traumę.

    Istotnie, w tamtych czasach nie było w Polsce hipermarketów a
    udogodnienie w postaci samochodu wymagało posiadania talonów albo
    zachodniej waluty, na co nie każdy mógł sobie pozwolić - problemu więc
    nie było.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 190. Data: 2012-02-20 16:53:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    > Rozumiem, że zawsze miałeś teściową pod ręką ale nie wszyscy mają takie
    > udogodnienia.

    W czasie, kiedy ja dziecko wychowywałem, to marketów nie było i
    jeździło się komunikacją. Na zakupy jeździłem sam z plecakiem, bo mi
    było wygodnej niż pakować się z dzieckiem do autobusu. Z dzieckiem na
    zakupy to się jeździło w pogodne i ciepłe dni.

    Teściowa mieszka 150km ode mnie, matka trochę bliżej ale naprawdę
    ciężko mi przypomnieć sobie sytuację, żeby _musiał_ w mróz wyszarpywać
    dziecko z ciepłego mieszkania bo mam ochotę na zakupy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl