  • 171. Data: 2012-02-20 16:16:38
    Temat: Re: Miejsca dla inwalidów pod hipermarketem są marnotrastwem
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-02-2012 16:12, DoQ pisze:

    > W mroźny czy deszczowy dzień? Ani przyjemne ani lekkie, szczególnie
    > jeśli musisz wypakować się na ciasnym miejscu. Jakie masz doświadczenia
    > w tym temacie?

    Stawiam dolary przeciw orzechom, że żadne. Bo tacy najwięcej mają do
    powiedzenia w temacie który ich nie dotyczy.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 172. Data: 2012-02-20 16:17:43
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/02/2012 15:16, DoQ wrote:

    > Stawiam dolary przeciw orzechom, że żadne. Bo tacy najwięcej mają do
    > powiedzenia w temacie który ich nie dotyczy.

    Pewnie okaże się, że razem z "to" też nawet nie kupuje w marketach.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 173. Data: 2012-02-20 16:17:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/20/2012 04:11 PM, kamil wrote:

    > Widzę, że kolejny baran nie widzi różnicy pomiędzy przejściem 50 metrów,
    > a wyciągnięciem małego dziecka z ciasnego miejsca parkingowego.

    No a baran nie pomyśli i nie stanie na rogu/brzegu żeby móc normalnie
    wysiąść...
    > Pomijam już fakt, że kobieta dźwigająca dzieciaka i torby z zakupami
    > przez cały parking w deszczu też raczej nie będzie szczęśliwa.

    Bo deszcz pada 365 dni w roku... Kto tu sprowadza to do absurdu? Czym
    jest 50 czy nawet 100m więcej względem tego ile metrów przejdzie po
    markecie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 174. Data: 2012-02-20 16:19:32
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/02/2012 15:17, AZ wrote:

    > No a baran nie pomyśli i nie stanie na rogu/brzegu żeby móc normalnie
    > wysiąść...

    Z boku czyli gdzie, trzy ulice dalej zamiast na parkingu pod sklepem?

    Co mi da zajęcie luźnego miejsca, jeśli w każdej chwili ktoś może stanąć
    obok?

    > Bo deszcz pada 365 dni w roku... Kto tu sprowadza to do absurdu? Czym
    > jest 50 czy nawet 100m więcej względem tego ile metrów przejdzie po
    > markecie?

    Zapytam po raz trzeci - masz dzieci, czy teoretyzujesz na podstawie
    wycieczek z matką na bazar?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 175. Data: 2012-02-20 16:19:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin masti

    > ale to już problem sklepu i jego klientów

    No właśnie najwyraźniej nie jest to problem.

  • 176. Data: 2012-02-20 16:23:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/20/2012 04:19 PM, kamil wrote:

    > Z boku czyli gdzie, trzy ulice dalej zamiast na parkingu pod sklepem?

    Parkingi są podzielone na rzędy, stań na skraju takiego rzędu i już. W
    czym problem?
    > Co mi da zajęcie luźnego miejsca, jeśli w każdej chwili ktoś może stanąć
    > obok?

    Ale jak obok jak stoisz na ostatnim miejscu?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 177. Data: 2012-02-20 16:24:00
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    > Generalizuję. Jaki procent tych otyłych jest gruba z powodów genetycznych
    > czy chorób i dlaczego najwięcej spasionych wieprzy widać w krajach, gdzie
    > jedzenie w fast foodach i gotowce odgrzewane w mikrofali są
    > najpopularniejsze?

    To z kolei podłoże kulturowe. No i jak tak dużo ich to tym bardziej powinny
    być dla nich miejsca.

  • 178. Data: 2012-02-20 16:26:10
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    > Zapytam po raz trzeci - masz dzieci, czy teoretyzujesz na podstawie
    > wycieczek z matką na bazar?

    Wszystkie dzieci są nasze :-)

  • 179. Data: 2012-02-20 16:30:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    > Chcesz mi powiedzieć, że zaparkowanie 50 czy nawet 100 metrów dalej i
    > przejście tego dystansu z dzieckiem to jest ogromny problem i wysiłek?

    Jasne - trzeba mieć siłę na market jeszcze. Po co marnować na
    parkingu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 180. Data: 2012-02-20 16:31:53
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin Artur Maśląg

    > Stoi na przeszkodzie to, że nikt nie ma obowiązku okazywania dokumentów
    > ochronie.

    Kiedyś było tak, że pracownik ochrony z licencją mógł legitymować osoby na
    chronionym terenie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba