    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Miejsca dla inwalidów pod hipermarketem są marnotrastwem
    Date: Mon, 20 Feb 2012 16:43:05 +0100
    <a...@4...net> <jhr6p3$g8h$1@inews.gazeta.pl>
    <1mlp8jhy9luvf$.1ds7m0hgj1anr$.dlg@40tude.net>
    <jhrd7t$7hk$1@inews.gazeta.pl>
    <vche077wjfip.1gn0dl1ettltg$.dlg@40tude.net>
    <jhth1i$5rq$3@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości grup
    On 19/02/2012 18:47, J.F. wrote:
    > http://maps.google.com/maps?hl=pl&ie=UTF8&ll=51.1414
    04,17.086567&spn=0.000867,0.002004&sll=37.0625,-95.6
    77068&sspn=35.821085,65.654297&fll=51.141404,17.0865
    67&fspn=0.000867,0.002004&z=19

    >Po pierwsze akurat sporo z tych miejsc jest zajęte, szkoda mi trochę
    >życia na liczenie, ale procent zajętych miejsc dla inwalidów będzie
    >pewnie podobny do pozostałych patrząc na ten praktycznie pusty
    >parking po prawej stronie.

    Akurat mam wrazenie ze na tym ujeciu zadne nie jest zajete.
    Troche sie mylilem - nie w kazdym rzadku 2 miejsca zarerwowane.

    Dopiero kawalek w prawo widze dwa miejsca zajete ... ciekawe czy przez
    uprawnionych :-)

    Po lewej jest chyba wiecej zajetych - ale tam inny sklep, tam i
    parking wypchany.

    J.

    Po drugie o wiele większym problemem na tym konkretnym zdjęciu są
    kretyni parkujący w dwóch zatoczkach na raz, pod kątem albo nawet jak
    dwa duże vany - na czterech miejscach na raz. Naliczyłem kilkanaście
    samochodów zajmujących więcej, niż jedna zatoczka.

    Brak miejsc dla rodziców z dziećmi już pominę, na szczęście w polsce
    nie
    mieszkam i każdy market ma zakichany obowiązek pomalować szerokie
    zatoczki w tym celu, bo jakoś nie wyobrażam sobie wygodnego wyciągania
    małego dzieciaka w tym chaosie jaki pokazałeś.

    Zajmij ty się chłopie lepiej przyklejaniem karnych kutasów, bo ciołki
    parkingowe są tam poważniejszymi problemami niż inwalidzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net