eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMercedes B, jak otworzyć drzwiRe: Mercedes B, jak otworzyć drzwi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!de-l.enfer-du-nord.net!fee
    der1.enfer-du-nord.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed6.ne
    ws.xs4all.nl!xs4all!news.stack.nl!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: huri_khan <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mercedes B, jak otworzyć drzwi
    Date: Tue, 4 Sep 2012 13:30:13 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 44
    Message-ID: <1wu4l3phnhya9.179zz00k2cqza$.dlg@40tude.net>
    References: <a...@m...uni-berlin.de> <k24nna$quv$1@speranza.aioe.org>
    NNTP-Posting-Host: 2t0rFmXFU4VEZwKDP9828w.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2465338
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 4 Sep 2012 13:12:52 +0200, PH napisał(a):

    > Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    > wiadomości news:aam32tF8h5U1@mid.uni-berlin.de...
    >> Hej,
    >>
    >> nie, głupkiem nie jestem i wiem, że do tego służy klamka ;-).
    >> Sprawa wygląda tak ło: kobita wróciła właśnie po dłuższej nieobecności (4
    >> tygodnie) i chce startować do pracy. Pilot nie otwiera drzwi, drugi też
    >> nie. OK, wyciągnęliśmy klucz "analogowy" i... tyż nie idzie. Obrócić klucz
    >> się da, ale zamek nie otwiera. Czy ktoś z szanownych grupowiczów się zna
    >> na tym wynalazku, bo tak na szybko się otworzyć nie udało? Dalszy ciąg
    >> otwierania po pracy, ale fajnie by było się dowiedzieć do i jak.
    >> Śrubokrętem jakoś nie chcę dłubać.
    >>
    >> Waldek
    >> --
    >> My jsme Borgové. Sklopte štíty a vzdejte se. Odpor je marný.
    >>
    >
    > 1. brakło prądu i jednocześnie
    > 2. zardzewiał mechanizm zamka tradycyjnego.
    >
    > napsikaj WD40 do zamka i próbuj uruchomić kluczem "analogowym"
    > potem naładuj lub wymień jesli to będzie konieczne akumulator

    Klucz się przekręca więc WD40 raczej tutaj nic nie pomoże.

    Aby skorzystać z kluczyka w pilocie w sytuacji np. rozładowania baterii
    należy:
    1. Przekręcić kluczyk w zamku w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek
    zegara i przytrzymać go w tym położeniu (tak właśnie u mnie było - 90 st. w
    lewo i dlatego kluczyk nie kręci się w obie strony).
    2. Pociągnąć energicznie za klamkę do oporu. Blokada w drzwiach wysunie się
    do góry. Drzwi są odblokowane.
    3. Przekręcić kluczyk z powrotem w pierwotne położenie i wyjąć go.
    4. Pociągnąć jeszcze raz za klamkę.
    UWAGA: Otwarcie drzwi po odblokowaniu pojazdu kluczykiem awaryjnym powoduje
    uaktywnienie alarmu
    Aby wyłączyć alarm należy:
    - nacisnąć przycisk "otwartej kłodki" na pilocie (jeśli bateria kaput to
    jest jasne, że ta opcja nie wchodzi w grę)
    albo
    - przekręcić kluczyk w stacyjce w położenie 2.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: