    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Media podały ...
    Date: Sun, 23 Aug 2015 00:16:09 +0200
    <55cdd2a9$0$8378$65785112@news.neostrada.pl> <mqkvh2$tt5$1@dont-email.me>
    <1xtqv7bpfgmer.phtn3exvemjd$.dlg@40tude.net>
    <55d77b0b$0$4773$65785112@news.neostrada.pl>
    <55d77c7b$0$4770$65785112@news.neostrada.pl>
    <55d82cfe$0$4779$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <mr9iq1$b9l$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    news:slrnmthdq0.1hr.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > O co innego w tym chodzi. Współczesnemu samochodowi jest już wszystko
    > jedno, czy ma biododatki w paliwie czy nie. Mnie też jest wszystko jedno,

    No właśnie, ponoć nie tak bardzo, ale nie rozkminiałem tego, więc załóżmy,
    że tak.

    > jeśli chodzi o moje zdrowie -- tak samo to paliwo jest (nie)szkodliwe.

    Znów jak narzędzie w różny sposób użyte.

    > Nawet dla urzędu skarbowego nie ma różnicy, bo nalicza te same podatki.

    Pieniądz jest pieniądz, tylko ja uważam, że pieniądz z podatku nie jest
    pieniądzem czynnym, bo nie wynika wprost z pracy. Ale to moje subiektywne
    zdanie. Przykładem, że taki pieniądz nie pracuje, to jest budżetówka, już
    piszę, co mam na myśli. Załóżmy, zebrano 1000 podatku i wypłacono
    Kowalskiemu jako pensję. Od tego Kowalski musi... tak, odprowadzić podatek,
    załóżmy, podatek wynosi 20%, czyli 2 paczki (200 PLN) Zatem, w sumie,
    państwo zebrało 1200 podatków, obywatel ma 800... wygląda to osobliwie.
    tutejsze 200 PLN jest dla mnie martwe. Ale dobra, nie o ekonomii tu gadamy,
    ośmieliłem się tylko zauważyć, że system podatkowy po części zjada samego
    siebie, wpływy ma niby duże, ale część, to są martwe koszty, bo nawet pensji
    nikomu z tego nie zapłacę.

    > Ale jacyś bandyci umyślili sobie, że tymi dodatkami będą ratować Planetę.
    > Że niby odnawialne, więc te kilka procent będzie zbilansowane w rachunku
    > CO2 i inne takie dyrdymały. Ja w ten zbawienny efekt nie wierzę, choć
    > zakładam, że mogę się mylić, bo tu nic pewnego nie ma. Natomiast jest

    Pseudo-eko, jak szumne akcje "ekologuff", którzy posuwają się do kroku,
    polegającym na wypuszczaniu na wolność zwierząt laboratoryjnych. Sęk w tym,
    że zwierzaki te nie znają wolnego życia i po takiej akcji giną, co w
    rezultacie jest gorsze, niż pobyt ich w laboratorium.

    > całkowicie pewne, że uprawy roślin przeznaczonych na dodatki do paliw
    > rugują uprawy żywności i powodują, że żywność drożeje i staje się trudniej

    No, bo zamiast tworzyć rezerwę na wypadek wpadki-draki-sraki jakowejś,
    ustanowić wsparcie na klęski, robi się "zamiast" i wciska się na siłę w
    niszę, sztucznie wytworzoną.

    > dostępna. Nie, nie u nas, nie w Europie -- to się dzieje w miescach, gdzie
    > dla ludzi problemem nie jest wybór smartfona, tylko to, co jutro dać
    > dzieciom do jedzenia. Po prostu wstyd mi za to, że w moim kręgu kulturowym
    > ktoś ma takie zbrodnicze pomysły i w imię ideologii sprowadza ból i łzy
    > na ludzi, którzy mieli mniej szczęścia i urodzili się w "gorszym" miejscu

    Jarku, to nie jedyne skurwysyństwo we współczesnym świecie.

    > na Ziemi. To, że Planety tym nie uratują, bo pod te uprawy rżnie się lasy
    > deszczowe, które bardziej są nam potrzebne od durnowatych ustaw
    > "ekologicznych" -- to już inna sprawa, choć również ważna.

    Będzie megasraka, jak się zrobi 10 mld luda, a nawet napalić w piecu nie
    będą mieć czym, taxamo oddychać. Las płonie szybko, lecz rośnie bardzo
    powoli.
    Ja to pewnie inaczej widzę, niż wielu z nas, ale i tak stwierdzam, że to
    idzie w złym kierunku. W imię diabła chyba, robi się rzeczy zbędne, jak
    partyjki, które publicznie się przepychają, jacy to oni są kochający świat i
    chcący go zbawić ode złego, a tamci, to chuje niemyte i sprzedajne kurwy, co
    rodziców za pół piwa do burdelu by sprzedali (w czym niestety często maja
    rację), a druga strona co mówi... to samo, niestety. Zgodnie z przysłowiem,
    gdzie 2 się bije, tam trzeci korzysta. Pewien piosenkarz nie za friko zdobył
    20% w pierwszej turze...
    Co do tych biednych wiosek, to są skurwysyny, co trzymają łapę na jedynej
    studni w okolicy i za tę wodę biora kasę, że my byśmy zbankrutowali z
    naszymi pensjami. Bujają się drogimi furami, a ludność ma do wyboru płacić,
    albo zginąć z odwodnienia.

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205