  • 61. Data: 2009-03-01 12:53:49
    Temat: Re: Mechaniczne demozaikowanie Bayera [ot]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > Rzecze Marek Dyjor:

    > I to jest powód dla którego nie można o tym porozmawiać na grupie?

    można tylko po co dyskutować o czymś co nie ma wiekszego sensu.

  • 62. Data: 2009-03-01 13:05:53
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marek Dyjor:

    > można tylko po co dyskutować o czymś co nie ma wiekszego sensu.

    To może wyrzuć z grupy tych wszystkich którzy ośmielili się sprzeciwić
    twojemu zakazowi i mimo to piszą w tym wątku...

  • 63. Data: 2009-03-01 16:39:36
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał:

> [...]
    > przypominam że on sie zachwycał super wynalazkiem i zastanawiał czemu sie
    go
    > nei stosuje w lustrzankach a ja i inni mu piszemy że taka lustrzanka
    byłaby
    > bezsensowna bo można by nia robić tylko fotki widoczków i to przy
    założeniu
    > że nie bezie tam przelatywał odrzutowiec lub nie będzie wiał wiatr, bo
    wtedy
    > już wyjdą totalne kolorowe jaja.
    >
    > zastanawiam sie ile lat ma kolega Ludwin i zaczynam sie skłaniać ze jakieś

    Marek Ci już napisał. I było w tym dużo racji.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 64. Data: 2009-03-01 19:38:27
    Od: Maciek <m...@p...pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > w MFie to też jest jakaś nisza, są też scianki skanujace do MF i DF
    > (głównie do DF) i nikt nie wpadł na pomysł aby robić lustrzanki
    > skanujace FF czy APS-C.

    Cześć!
    Było coś takiego znanej nam firmy Pentacon. Były nawet z mocowaniem
    bagnetowej Praktiki. Potem zostało tylko nikonowskie. Potem to już chyba
    nic im z tego nie wyszło - nikt tego nie rozwijał ani nie potrzebował.
    Przykład: http://www.dcviews.com/_pentacon/ps5k.htm
    Maciek

  • 65. Data: 2009-03-02 06:40:47
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Marek Dyjor wrote:

> [...]
    >
    > w MFie to też jest jakaś nisza, są też scianki skanujace do MF i DF
    > (głównie do DF) i nikt nie wpadł na pomysł aby robić lustrzanki

    Wpadl - Leica, Agfa - poszukaj w sieci. ;)

  • 66. Data: 2009-03-02 08:18:16
    Temat: Re: Mechaniczne demozaikowanie Bayera
    Od: Cezary Grądys <c...@c...com>

    Zennon pisze:

    > A ja mam pytanie czy te 5 tysiecy drucikow podlaczonych do matrycy wytrzyma
    > takie "ruszanie" matryca ?

    Wytrzyma. przecież na tym polega stabilizacja i strząsanie kurzu. Jakoś
    nie urywa się.

    --

    Cezary Grądys <c...@c...com>

  • 67. Data: 2009-03-02 09:19:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 28 Feb 2009, dominik wrote:

    > Tak możesz zawsze w trybie seryjnym dowolnego aparatu, czyli zamiast 1
    > zdjęcia robisz trzy i z nich składasz jedno. Owszem szumy spadną.
    > Tyle, że trzy zdjęcia zajmują 3x czasu.
    > Gdy chcesz mieć ten sam czas to zamiast jednego zdjęcia 1/100s masz 3 z
    > 1/300s (pomijając jeszcze lag pomiędzy zdjęciami).

    No właśnie - dziwi mnie optymistyczne szacowanie lagu między zdjęciami :]
    Przecież to jest postawa problemu.

    pzdr, Gotfryd

  • 68. Data: 2009-03-02 12:06:14
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > No właśnie - dziwi mnie optymistyczne szacowanie lagu między zdjęciami :]
    > Przecież to jest postawa problemu.

    Olympus ma patent na robienie tego bez lagu - Radio Erewań zna szczegóły.

  • 69. Data: 2009-03-02 16:12:38
    Od: armar <a...@p...fm>

    j...@u...at pisze:

    > Rozdzielczosc limituje ciagle matryca .

    ROTFL :)))

    --
    Pozdrawia Marek

  • 70. Data: 2009-03-02 16:30:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Wpadl - Leica, Agfa - poszukaj w sieci. ;)

    serio? były małe obrazki skanujace :)